Navigation

 

Global IMC Network

 

גוש שלום קוראת לאמנים לבטל הופעתם בפסטיבל ההתנחלותי בים המלח

תנועת גוש שלום קוראת לאמנים לבטל את הופעתם בפסטיבל ההתנחלותי בים המלח

אסף אמדורסקי, עברי לידר, ברי סחרוף, שלום חנוך, ארקדי דוכין ו"החברים של נטאשה"

אמורים להשתתף בפסטיבל בהתנחלות מצפה שלם, ליד המפעל של חברת "אהבה"

זוהי חרפה שאמנים, למען בצע כסף, נותנים לגיטימציה לחברה התנחלותית""

 


 

"תמורת בצע כסף הסכימו אמנים ידועי שם להשתתף בפסטיבל שיתקיים בהתנחלות מצפה שלום שבחלקו הצפוני של ים המלח, סמוך למפעל של חברת 'אהבה' המשתמשת במשאבים טבעיים של שטח כבוש תוך הפרת החוק הבינלאומי" אומרת תנועת גוש שלום. התנועה קוראת לאמנים אסף אמדורסקי, עברי לידר, ברי סחרוף, שלום חנוך, ארקדי דוכין וחברי להקת "החברים של נטאשה" לבטל מיד את השתתפותם ב"פסטיבל אהבה בים המלח" אשר אמור להתקיים בחול המועד פסח, בין 1-3 באפריל השנה. את הפסטיבל מארגנת חברת "אהבה" יחד עם המועצה האזורית ההתנחלותית "מגילות".

 

"עליכם לדעת ולהבין כי השתתפותכם ב'פסטיבל' הזה תהיה נקיטת צעד פוליטי חד משמעי בנושא השנוי ביותר במחלוקת בין ישראל והקהילה הבינלאומי. ואשר משסע את החברה הישראלית מבפנים זה 43 שנה" כותב דובר גוש שלום אדם קלר אל האמנים. "צפון ים המלח הוא שטח כבוש, שלפי החוק הבינלאומי אסור למדינת ישראל להקים בו התנחלויות או  לנצל לצרכים מסחריים את המשאבים הטבעיים בו. בהסכם אוסלו התחייבה מדינת ישראל להעניק לרשות הפלסטינית גישה לצפון ים המלח כבר לפני יותר מעשר שנים, אך הפרה ברגל גסה התחייבות זאת.

 

בכל העולם מתקיימות כיום הפגנות ופעולות מחאה נגד מכירת מוצרי הקוסמטיקה של 'אהבה', כאשר נשים אירופאיות ואמריקאיות נושאות שלטי מחאה בנוסח 'לא נקנה את המוצרים האלה, היופי הזה נובע משוד'. אל תתנו לחברת 'אהבה', שהיא ההיפך ממה שאומר שמה, להשתמש לרעה בשמכם הטוב בעולם התרבות הישראלית ולזהם אותו בכתם חרפה שלא ימחק".

 

לפרטים: אדם קלר, דובר גוש שלום 03-5565804 או 054-2340749

 

 

קישור לפסטיבל ההתנחלותי בים המלח

 

http://www.dead-sea.org.il/?CategoryID=264

 

קישור למסע העולמי נגד מוצרי "אהבה"

 

http://www.stolenbeauty.org/

 

Comments

Random Image

1554_10266533
 

Syndicate

Syndicate content Features

Syndicate content Newswire