Global IMC Network

  • www.indymedia.org
 

מיזם ליצירת אנציקלופדיית הזכויות של ישראל

kolzchut

אנו שמחים לבשר על עלייתו לאוויר של  אתר כל-זכות – אנציקלופדיה להנגשת זכויות שהוקמה במטרה לרכז בכתובת אחת את מירב הידע על זכויות המגיעות לתושבי ישראל בכל תחומי החיים, ולהנחות את המשתמשים לגבי הליכי מימוש הזכויות באופן ברור ופשוט להבנה.

 

מה זה כל-זכות?         כל זכות הינו מיזם ללא כוונת רווח, המאוגד כחברה לתועלת הציבור, ופועל בשיתוף פעולה עם מומחי זכויות הפעילים באקדמיה, במגזר הציבורי ובמגזר השלישי, במטרה לאסוף את כל המידע הרלוונטי בתחומי הזכויות השונים. אתם מוזמנים לצפות בראיון טלויזיוני ראשון עם ארז פרלמוטר, יו"ר כל זכות. 

למי מיועד אתר כל-זכות?      המידע באתר רלוונטי לכלל תושבי ישראל והשימוש במערכת כל-זכות פתוח לכלל ציבור הגולשים באינטרנט. במקביל, המערכת תוכננה ומיועדת גם לשימושם של עובדים ומתנדבים המשרתים את אוכלוסיות הזכאים השונות, במשרדי ממשלה, עיריות, אגפי רווחה וארגונים חברתיים. בחודשים האחרונים החל הליך הטמעה של השימוש במערכת בקרב מספר גורמים המסייעים לנזקקים.

 

מי אחראי על המידע?   המידע מנוהל ע"י  קהילות הידע המגבשות סביבן מומחי זכויות הפעילים במגוון רחב של גופים ותחומים. כל קהילה אחראית לתחום הזכויות בו היא מתמחה. התכנים נכתבים, נערכים ומבוקרים על ידי חברי הקהילה, המשתפים פעולה במטרה להצליב מידע ולהקיף את כלל הזכויות וההליכים הקשורים למיצוי הזכויות בתחום בו הם מתמחים. ציבור המשתמשים מוזמן להצביע על טעויות ו/או חוסרים דרך מנגנון של הצעת שינוי. 

הצטרפו אלינו.     אנחנו רק בראשית הדרך אבל כבר יש לנו מעל ל- 850 ערכים! עד עתה הושקו באתר ארבעה איזורי תוכן, המקיפים זכויות בתחומים:תעסוקהניצולי שואהעובדים זרים ודיור.  במקביל נערכים תחומים מרכזיים נוספים כמו זיקנהאנשים עם מוגבלויות ועוד. הצלחת המיזם תלויה במידה רבה בהצטרפותם של כמה שיותר גופים וארגונים הקשורים לממשל, למחקר,פירסום והנגשת זכויות בישראל. אנו מאמינים ששיתוף פעולה יסייע לכולנו להעלות את שיעור מיצוי הזכויות של כלל תושבי ישראל. להצטרפות לקהילות הידע של כל-זכות או לסיוע בהטמעת כל זכות בארגון שלכם, אנא צרו קשר עם עדן פוקס.

 

תודה!        אנו רוצים להודות לכל שותפי התוכן וההנגשה שכבר הצטרפו למיזם , לתורמים שאפשרו את הקמתו והפעלתו, לותיקי עולם הזכויות שמלווים אותנו, לצוות שתי"ל וכמובן לצוות של כל זכות. כולכם סייעתם לנו בהפיכת המיזם מחלום למציאות. לא היינו מצליחים להגיע לאן שהגענו בלעדיכם.  

ולסיום

·         נשמח לשמוע את דעתכם על האתר, ולקבל הערות והצעות להמשךהדרך.

·         נודה לכם אם תפיצו הלאה.

·         לקבלת עדכונים שוטפים הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו בכתובת  http://www.facebook.com/kolzchut

·         נשמח באם תצרפו לינק המקשר לאתר שלנו ממקום רלוונטי באתר שלכם .

·         וכמובן: מוזמנים להצטרף למסע. 

 

ארז פרלמוטר – יו"ר מועצת המנהלים

erez.perlmuter@kolzchut.org.il

אמתי קורן –מנכ"ל

054-4497272

amitay.korn@kolzchut.org.il

עו"ד יהושע שופמן

מועצת המנהלים

 
 

 

Comments

Random Image

040829-05