Upcoming Events

  • No upcoming events available
 

الإبحار

 

Global IMC Network

  • www.indymedia.org
 

משה קצב - אנס או נאנס | ניסן ג'רבי

כששמעו לראשונה על תלונת האונס הראשונה נגד משה קצב, היה נדמה לרבים שמא מדובר בפעולת נקם מצד המתלוננת א', אשר חשה מרירות בדבר סילוקה ממשרד התיירות בה הועסקה תחת הנשיא משה קצב, ואף בשל תלונה אותה הוא עצמו הגיש נגד האחרונה.

התערבות היועץ המשפטי דאז, מני מזוז, יכולה להזכיר בהיבטים רבים את גודל האשמה הרובצת לטענת קצב, על המתלוננת ממשרד התיירות. לא בכדי תלונתה הגיעה רק לאחר פעולת קצב, ולא בכדי המשיכה היא לעבוד במשרד התיירות למרות שלטענתה נאנסה. התשתי מהבאר ממנו את מורעלת? ספק רב. ובכדי להפיל אשמה בבית משפט לא צריך יותר מזה – ספק אחד בלבד.

אך לא ניתמם ולא נתחבא מאחורי חקר האמת: התקשורת המגויסת היא זו שדחפה למעשה את כתב האישום עוד בטרם נולד כזה. התקשורת הבורגנית האשכנזית המערב אירופאית הכינה ובישלה את כתב האישום עוד הרבה הרבה לפני שמישהו בפרקליטות חשב ברצינות להכין אחד שכזה, ודאי לא לפני שיביא עימו את הראיות וההוכחות הנדרשות כבכל משפט ותלונה בבית דין ישראלי.

למעשה, הכנתו ובישולו שהתבצעו כמובן על אש קטנה במיוחד, החלו עוד שנים לפני שנולד והומצא, הכנתו נולדה בזמן מאוד מדויק וספציפי: יום היוולדו של נשיא המדינה, משה קצב. מילים חריפות וכואבות ללא ספק, אך יהיה תמים להתעסק בנשיא משה קצב, אלא באזרח המזרחי הקלאסי היושב בין עמך.

הילד הפרסי מהעיר יזד שבאיראן, עלה עם משפחתו בגיל 6 לארץ ישראל - מעצמת הציונות האשכנזית, שיכונה במעברת "שער העלייה" כשלאחריה הועברו כלל בני המשפחה למעברת קסטינה וחיו תחת תת תנאים שספק רב עולה עד היום לגבי שיכון בני אנוש במתקני זוועה שכאלו. אותה מעברת קסטינה שלימים הפכה לעיר קרית מלאכי שגם אחרי 62 שנות ציונות אשכנזית ממשיכה להוות סמל של נחשול ועושק תרבותי. ומשם, דווקא משם, יוצא אדם ברמתו של משה קצב – עוררה לא מעט רוחות ושדים מרושעים שסימנו את האיש כסוג של נוול שהצליח לתמרן טוב מהם למרות שקופח, בין העושק לבין ההצלחה, כשבסוף נותרת - ההצלחה בלבד.

ואיפה לא היה הנשיא משה קצב? לאחר שירותו הצבאי עבד כפקיד בבנק הפועלים וכסייע במכון וולקני. הצליח לגעת בלב הברנז'ה האשכנזית וכיהן כעיתונאי מקומי ב"ידיעות אחרונות", וכיהן כנשיא "צעירי בני ברית", שם הכיר את רעייתו, גילה. לאחר שחסך כסף אף למד כלכלה והיסטוריה באוניברסיטה העברית, ובשנת 1969 היה יושב-ראש תא הסטודנטים של גח"ל באוניברסיטה. הוא היה הסטודנט הראשון מקריית מלאכי, וכבר בגיל הצעיר 24 [!] הפך לראש המועצה. כיהן בתפקיד חודשים ספורים בלבד, ואז הודח בידי מתנגדיו. לא יכול להיות סיפור יותר טוב מזה, לא יכול להיות ספק שלאדם זה לא יהיו שונאים והרבה.

דווקא היום כאשר משה קצב עולה לגרדום המשפטי ומורשע במעשי אונס חמורים ביותר, שלאף אחת מההאשמות העולות בכתב האישום אין ולא היה בדיל של אחיזה בעובדות או אסמכתאות משמעותיות כלשהן, על הציבור המזרחי היושב במזרח התיכון להחל בדק בית פנימי בהול בהקשר יחסו בנושא הציונות האשכנזית. על הציבור המזרחי להעלות לדיון נוקב: מה קרה לנו ב-62 שנה האחרונות, היכן היינו אז, והיכן אנו היום. היום זה הנשיא משה קצב, מחר זה אתה?
 


* הכותב הינו ממייסדי איגוד מזרחים נגד ישראל


להלן כתובת האיגוד:


http://mizrahimvsisrael.forumisrael.net/forum


التعليقات

Re: משה קצב - אנס או נאנס | ניסן ג'רבי

מאמר חשוב מאוד ישר כוח ניסן ג'רבי מייסד איגוד מזרחים נגד ישראל חושף את פרצוף ממסד הציונות האשכנזית נטולת התודעה המזרחית ! לאט לאט הציבור מבין את מניעי הממסד הציוני ואת שיטות הפשיזם בו הוא דוגל למעלה מ-60 שנות הציונות האשכנזית נטולת התודעה המזרחית


שלטון האפרטהייד קרוב לקריסתו


מזרחי ששותף בלאומנות הציונות הוא לא יותר מאשר קאפו\חולה זמני וגם הוא יהיה בעתיד אנטי ציוני כמו החבר ואנונו ונוספים.

Random Image

Miami Marketing
 

تلقيم

لَقِّم المحتوى Features

لَقِّم المحتوى Newswire

 

ابحث