Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

סמרטוט אדום - טור שבועי, יוםד' 20.8.2003Wednesday 20 Aug 2003
author: גדעון ספירו

summary
אחוות טרוריסטים



גדעון ספירו



סמרטוט אדום - טור שבועי, יום ד' 20 באוגוסט 2003

==================================



אחוות טרוריסטים

_______________



טרור הכיבוש הישראלי והטרור הנגדי הפלסטיני רוקדים יחד את ריקוד המוות. אתמול נפלו קורבן לפולחן המוות נוסעי האוטובוס שחזרו מתפילה בכותל. אבני הכותל והתפילות לא עזרו, הם לא הצילו את עשרות הילדים הפגועים.

הפיגוע המפלצתי הזה הוא בסופו של דבר קופרודוקציה של ממשלת שרון והג'יהאד האיסלמי. במקום לכבד את ההודנה ולהפסיק לחלוטין את פעולות האיבה של הכיבוש הישראלי, המשיך צבא הכיבוש בפעולות טרור ולא שם קץ לחיסולים, זאת על אף שראשי הצבא והממשל בישראל ידעו כי חיסולים לא יעברו ללא תגובה.

כאשר החליטו כוחות הכיבוש להוציא להורג את פעיל הג'יהאד בחברון מוחמד סידר, הם ידעו כי זה יביא בעקבותיו פעולת תגמול, ואף על פי כן לא נימנעו מההתנקשות. לאחר שסידר נהרג הודיע הג'יהאד כי הוא ינקום את מותו. לא עברו חמישה ימים והנקמה הוצאה לפועל באכזריות נוראה.



בניגוד לתעמולה הרשמית שניסתה להצדיק את הריגתו של מוחמד סידר במנטרה שהוא היה "פצצה מתקתקת", קרה בדיוק היפך: הריגתו, "חיסולו" בשפת הכיבוש, היא זו שהפעילה פצצה מתקתקת אחרת, שאת תוצאתה הנוראה חשים היטב מאות הפצועים ומשפחות ההרוגים. עתה אנו צפויים לחזור למנגינה הכה אהובה ומוכרת למניאקים משני הצדדים - הקזת דם הדדית.



שוב אנו שומעים מכל רמקול ממשלתי וצבאי את הסיסמא "לחסל את תשתית הטרור". ישראל מצפה כי אבו מאזן יעשה עבורה את המלאכה כאשר אינו שולט במרבית השטח, שהרי המתאבד יצא מחברון שבשליטה ישראלית.

אלא שאת תשתית הטרור הפלסטיני אי אפשר יהיה לחסל בלי חיסולה של תשתית הטרור הישראלי, שהוא החטא הקדמון בכל מה שמתרחש היום בשטחים הכבושים.



תשתית הטרור היא המתנחלים בחברון; תשתית הטרור היא התנחלוית קרית ארבע, עופרה, בית אל, אריאל ועשרות התנחלויות אחרות שאינן אלא מבצרי אפרטהייד חמושים; תשתית הטרור היא המחסומים שמפעילים חיילי צבא הכיבוש הישראלי שבאמצעותם מטרטרים ומשפילים מדי יום עשרות אלפי פלסטינים; תשתית הטרור היא הענישה הקולקטיבית כמו פיצוצי בתי משפחות שלא חטאו וסגרים וכיתורים שמביאים אוכלוסיית מיליונים לסף רעב; תשתית הטרור היא הפקעות האדמות וכבישי האפרטהייד שישראל סללה בשטחים הכבושים; תשתית הטרור היא הריגת מאות ילדים פלסטינים בשטחים הכבושים, והרשימה ארוכה. כל אלה הם קרקע הגידול והמנבטה שמצמיחים את הטרור הפלסטיני הנגדי.

אם נחסל את תשתית הטרור הישראלי, ממילא יבוא הקץ גם לטרור הפלסטיני הנגדי.



ישאל השואל: האם אינך שותף למחאה הישראלית נגד הטרור האכזרי של הג'יהאד והחמאס? תשובתי: לא, אני לא שותף למחאה הישראלית הרשמית שהיא מחאת צבועים ומאפיונרים. כשוחר זכויות אם אני שותף למחאתם של אלה שמבקשים לעקור את המוות והפרת זכויות האדם באשר הם.

תרגום העקרון האוניברסלי הזה למציאות הסכסוך שלנו, מתבטא במחאה נגד הקולוניאליזם, הלאומנות והפונדמנטליזם היהודי של משלת ישראל מחד גיסא, ונגד העריצות והפונדמנטליזם האיסלמי של הארגונים הפלסטינים מאידך גיסא.

ביודעי כי הצרה הצרורה הזו שניקראת ג'יהאד וחמאס טופחה ודופנה שנים על ידי הכיבוש הישראלי ושואבת היום עוז ועזוז מזוועות הכיבוש הישראלי, אני נוטה באופן טבעי להשקיע את מעט האנרגיה שברשותי בשרות עקירת הרשע, במקום בו השפעתי הצנועה היא הרבה ביותר, בישראל.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.