Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

פליקס שוורץ והשב"כSaturday 08 Feb 2003


author: דוד



יוסי שוורץ נהיה איש החוק. הוא כבר מתחיל להסביר לשירותי הביטחון הישראליים שדוד מרחב חבר בקבוצה שכמה מאוהדיה השתתפו במפגש שנערך, אבוי, בגדה המערבית. הרי שוורץ, כאשר נערכו פה המאבקים האמיתיים נגד פסילת אש"ף ולמען שיחות עמו, לא נהג כמו אורי דייויס שחבר לאש"ף ונאבק שם על פרוגרמה חילונית ודמוקרטית עד לרצח אבו-ג'יהאד, אלא היה חבר באיזו תנועה קנדית סהרורית שהחשיבה עצמה לטרוצקיסטית.



מה הפלא ששוורץ מאיים עליי ועל חבריי בהלשנה לשירותי הביטחון? מה הפלא שהוא מנופף בחוק הישראלי? הרי שוורץ, שהוא כמובן אזרח נאמן למדינתו ושומר חוק, לא רק שאינו מסכים להתנדב – רחמנא ליצלן – עבור שום דבר. אדרבא, הוא גם טורח לפלג ולסכסך בכל קהילה ומקום בהם הוא דורך את כף רגלו. ושוורץ, עורך דין באגודת סנט אייב אשר כל כספיה הם כספי הכמורה הבורגנית אשר כידוע היא גוף בעל חשיבות היסטורית למהפכה הסוציאליסטית, דואג טוב מאד ליידע את אנשי שלטון החוק שמרחב חבר בקבוצה שאוהדיה מתגוררים בחלקה בשטחים, ואפילו מעיזים להיפגש עם צעירי הפתח הריאקציוניים, ירחם השם.



שוורץ, הייה סמוך ובטוח. איני דואג כלל ועיקר. אדרבא, אני אעביר את דבריך לחברינו בשטחים שיספרו קצת על אופייך, התנהלותך ואת מי אתה משרת באמת. ואגב, ד"ש למחלקה המיוחדת בשב"כ, אני בטוח שאתה מתוגמל כראוי על עבודתך כעורך דין (וכמובן אינך מתנדב, מן הסתם).

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.