Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

על המתנדבים בעםFriday 07 Feb 2003


author: פליקס דרזנסקי



אותי, ראש דסק החדשות של הפורטל ההומו-לסבי היחיד בישראל המסונף לאתר האינטרנט

"ידיעות אחרונות", הוא מכנה "עיתונאי מדרגה שנייה , כותב האדון על עצמו.

כאשר מבררים את משמעותו של תפקיד כה חשוב המוכיח שהאדון לדעתו הוא עיתונאי בורגני מדרגה ראשונה, מסתבר שהוא מתנדב ואין "ידיעות אחרונות" מעריך את שרותיו אפילו עד כדי תשלום לפי כתבה.

ובכן עולה שבמציאות טעיתי ואני מתנצל האדון אינו עיתונאי מדרגה שנייה הוא עיתונאי מדרגה חמישית.

באותה מידה שהאדון הוא "ראש דסק החדשות של הפורטל ההומו-לסבי היחיד בישראל המסונף לאתר האינטרנט "ידיעות אחרונות", הוא יכול מחר להכריז על עצמו כראש שרות ויעוץ לעניינים כלכלים המסונף להסתדרות. וכאשר נבדוק מה פרוש הדבר יעלה שהוא כתב סיסמה על הקיר של בניין ההסתדרות: "לעניים אין כסף".

שנית האדון מפליל את עצמו כל אינפורמציה שהוא כותב על עצמו והוא חתום עליה על שייכותו לארגון הנפגש על צעירי פת"ח באה רק ממנו עצמו. אין זה משנה שהוא עצמו לא היה בפגישה גם זו עבירה חמורה לפי החוק .

במכתבו הבא של האדון וודאי נלמד שהוא כלל לא שייך לארגון מסוג זה, והוא בכלל לא עוזב את הבית, כי בחוץ יש כל מיני דברים לא טובים כאלו שיכולים להזיק לו מאוד , אלא שהוא שמע על ארגון זה וסיפר עליו בהתנדבות.

פליקס.



(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.