Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

שוורץ בשירות הש"בFriday 07 Feb 2003


author: דוד מרחב



שוורץ, לא יעזור לך



אני לא עובד של "ידיעות אחרונות". אני מתנדב כראש דסק החדשות של הפורטל ההומו-לסבי היחיד בישראל. אני לא מקבל על כך שכר. לו היית טורח לדעת או לברר דברים אלו, היית יודע בכלל שמקור פרנסתי איננו מגיע מעבודתי כעיתונאי באתר הומו-לסבי.



עכשיו, נניח והייתי עיתונאי בעיתון בורגני כמו "ידיעות אחרונות". מדוע איני יכול להיות מהפכן? אלוהים יודע. האם העובדה שאדם מפתח קריירה מקצועית כעיתונאי מונעת ממנו להיות מהפכן? לשוורץ הפתרונות.



ועכשיו: מי שהשתתף במפגש צעירי פתח בגדה המערבית היו שניים מאוהדי ברית הפועלים המהפכנית, שני צעירים פלסטינים מהגדה המערבית. לעומת הקבוצה הסהרורית שלך, מבחינתנו פתח הוא ארגון שחרור לגיטימי שהאוהדים שלנו מתערבים בפעילותו באופן מהפכני. אני, אישית, מעולם לא השתתפתי בשום פעילות מעבר לגבולות הקו הירוק.



העובדה שברית הפועלים המהפכנית נאלצה להעביר פגישתה לרמאללה, כך ששניים מחברי הברית שהם תושבי ואזרחי ישראל לא יוכלו להשתתף בה, נובעת מהעובדה שחשנו כי החברים שלנו מחו"ל ומהגדה לא יהיו בטוחים במפגש שייערך בגבולות הקו הירוק.



הסיבה שאתה, מר שוורץ, ממשיך לקשקש ולקשקש היא אותה הסיבה מדוע אתה תעשה הכל כדי להפליל טרוצקיסטים פלסטינים יהודים וערבים. אלו הן השיטות של התנועה שלך לשעבר, הספרטקיסטית בארה"ב, נקטה בהם על מנת להתנכל למתנגדיה ויריביה.



הייחודיות בקיומך היא שאתה מנסה בכל כוחך להפליל יריבים לך על מנת להעמיד אותם אל קיר בית המשפט הישראלי. אך תן לי שוב להבהיר: אף אחד מחברי ואוהדי ברית הפועלים המהפכנית בישראל לא ישתתף/השתתף במפגש בשטחים הכבושים, והמפגש שיתקיים שם ייערך בין חברי הנהגת האינטרנציונל הרביעי לפעילי הברית בגבולות שטחי הכיבוש הישראלי.



אתה יכול לנסות ולקשקש כמה שאתה רוצה, אך העובדה כי ככל שעוברים הימים אתה עובר לשירות מהפכת-הנגד. צריך להביא לידיעת פעילי שמאל רבים ככל האפשר את העובדה שאתה מנסה להפליל טרוצקיסטים פלסטינים יהודים וערבים באמצעות הלשנות והאשמות שווא.



אם סברתי מקודם שאתה פליט מסכן מהמאבק המעמדי, אני משנה את עמדתי. אתה שייך למחנה מהפכת-הנגד, ואנשים מסוגך צריך לבחון טוב טוב את מי הם משרתים בשמאל.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.