Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

לשקר רגליים קצרותFriday 07 Feb 2003


author: מחלקת פליקס ד'רזנסקי



דוד מרחב בעל אגו נפוח הגדול משכלו, הנעלב מכך שקוראים לו עיתונאיי מדרגה שניה, נעלב עד עומק כיסו ומכריז שהוא עיתונאי בורגני מדרגה ראשונה של הסמרטוט הצהובון "ידיעות אחרונות". וכך הוא אומר על עצמו:



אותי, ראש דסק החדשות של הפורטל ההומו-לסבי היחיד בישראל המסונף לאתר האינטרנט של



"ידיעות אחרונות", הוא מכנה "עיתונאי מדרגה שנייה

סליחה מר מרחב! עכשיו אנו יודעים מדוע אתה כה חשוב בעיני עצמך.אדוני ראש דסק החדשות של הפורטל ההומו-לסבי היחיד בישראל המסונף לאתר האינטרנט של "ידיעות אחרונות".

הבעיה היחידה אדוני החשוב שעיתונאי בורגני המתגאה בכך ( בניגוד לאדם הנאלץ לעבוד למחייתו), אינו יכול להיות גם מהפכן.

על כן או שאדוני רב המעלה והחשיבות שקרן חולני וחולה רוח הטוען לשווא שהוא עיתוני בורגני,ועוד מדרגה ראשונה, או שאכן אדוני הוא עיתונאי בורגני הגאה בכך מה שעושה אותו לנוכל כאשר הוא טוען שהוא מהפכן.

יתר על כן אדוני החשוב מאוד בשרות מי היית בגדה במפגש של פת"ח כאשר אינו חושש כלל להודיע על כך בראשי חוצות? האם ידוע לו כעיתונאי חשוב של ידיעות אחרונות, כי כניסה לשטחי" א" או אף פגישה עם צעירי פת"ח אפילו בשטח "סי" כיום היא עבירה פלילית והעובדה שאינו חושש להכריז בקולי קולות כי עבר על החוק עושה אותו חשוד שהוא משלים את הכנסתו בעבודה עם מחלקות מאוד מיוחדות?

הדבר עולה אדוני החשוב מאוד עם ההכרזה שלו בקולי קולות לפני מספר ימים על כך שאדוני מארגן פגישה חשאית עם פלסטינים במזרח העיר, כאשר ברור לכל כי הכרזה מסוג זה מושכת את תשומת לבם של המחלקות המיוחדות.

אשאל את אדוני החשוב מאוד בהכנעה הראויה למי שמדבר עם ראש דסק החדשות של הפורטל ההומו-לסבי היחיד בישראל המסונף לאתר האינטרנט של



"ידיעות אחרונות", מתי אדוני קיבל בפעם האחרונה משכורת מהמחלקות המיוחדות?



עובדי מחלקת פליקס דרזניסקי

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.