Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

ארבע נקודות בעניין ההפגנהFriday 07 Feb 2003


author: דניאל



1. ברור שתעאיוש, כתנועה על מפלגתית אשר מאבקה מסומפט על ידי אנשים מכל הקשט השמאלי ושמאל-מרכז במפה הישראלית, כוחה רב יותר מאיזה ועד מזוהה עם השמאל הקיצוני, מה גם שאיני יודע מה היה היקף פעילותו של אותו ועד.



על כן מעולה שתעאיוש לקחה על עצמה את ארגון ההפגנה.



2. אין הפגה זאת המקום לעסוק בקטנוניות כיתתית מקומית, לא להתחשבנויות כיתתיות ולא לנסיון לקצור קרדיטים על ידי כיתה זו או אחרת על חשבון זולתה. היא חלק ממאבק גלובלי כנגד מתקפה רצחנית על מנת לקדם אינטרסים כלכליים של תאגידים גלובליים (אליה מתנגדים אגב תאגידים קטנים יותר, כמו א.ל.פ. הצרפתית) ותפקידנו להפגין נגדה כגוף אחד, ללא סדקים, ומתוך סולידריות עם קולות הקדמה אשר יישמעו בעולם כולו.



3. בעניין הסיסמאות - אני מסכים עם אלה המציעים לאפשר לכל קבוצה ואיש להביא את סיסמותיו, אך יחד עם זאת חשוב להדגיש את האופי הגלובלי של ההפגנה, על מנת להחדיר ולחזק במודעות המקומית כי איננו מבודדים מהעולם, כי גורלנו קשור בגורלו ואיננו אי נפרד ממנו.



4. בהמשך לנקודה הקודמת, אני מציע ליצור קשר עם הגורמים המארגנים את ההפגנות בעולם, על מנת לתאם סיסמאות משותפות בנוסף לאלה בעלות גוון מקומי.

אנשים המקיימים קשר תנועתי עם לשכות במדינות אחרות יוכלו לעשות זאת ביתר קלות, אך כולנו יכולים לתרום לעניין זה על ידי סיור באתרים בעולם ושיחה עם המארגנים שם.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.