Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

עצות בעניין ארגון ההפגנהFriday 07 Feb 2003


author: שמואל ירושלמי - משורר ופעיל - ציבור. באר - שב (yeshmuel@netvision.net.il)



לדעתי, על ההפגנה של 15 בפברואר, אם אנו באמת מעוניינים בהצלחתה מכל הבחינות, להיערך, בתל - אביב ברחוב הירקון, ליד שגרירות ארצות - הברית. בהקשר הזה, אני רוצה להדגיש באופן מודגש ביותר: אסור לנו בתכלית איסור, לפצל את ההפגנה לכמה מקומות. יש לקיים, הפגנה אחת גדולה ואם אחר - כך, יהיה צורך בהפגנות נוספות, אז גם הפגנות נוספות, אבל לא ייתכן, שביום של התנגדות למלחמה בעיראק, נתפצל ליותר מהפגנה אחת באותו יום, במקום להתאחד וכולם ביחד לבוא מאוחדים ומלוכדים למקום אחד ולהפגין כמה שיותר אחדות וכמה שיותר עוצמה, שבהתנגדותנו לארפתקה המתוכננת בידי צאצאיו של דוד סם.



כמו - כן, כדאי לדעתי, שביום - ההפגנה, מוקדם בבוקר, לכיוון מוקד האירוע ייצאו הן מדרום והן מהצפון שיירות מכוניות עם המפגינים ועם הפלאקטים המכילים קריאות כנגד כוונותיה של אמריקה לתקוף באיזור.



על כל אחת מהשיירות, יהיה לעבור בכמה שיותר מקומות ונקודות - יישוב לאורך מסלול תנועתה, בכדי ליחשף לכמה שיותר אנשים.



כמו - כן, אני מציע במסגרת ההפגנה המרכזית, לקיים תוכנית אמנותית, שתכלול הופעות של זמרים; ציירים; משוררים וסופרים ובקיצור, של כל אלה היוצרים בנושאים מתאימים.



בברכה! שמואל ירושלמי - משורר ופעיל - ציבור

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.