Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

כולנו לארגון ולגיוס להפגנה ב15 בפברוארFriday 07 Feb 2003


author: ברית הפועלים הסוציאליסטית

summary
נותרו עוד שמונה ימים, זה מעט זמן אבל זה זמן מספיק לארגן הפגנה ארצית גדולה אם אכן רוצים.







על ההפגנה ב15 לפברואר.



במקום לארגן שתי הפגנות, דהיינו לפצל את הכוחות לשתי הפגנות, יש הכרח בארגון הפגנה אחת מרכזית שתאורגן ברצינות עם הסעות מכל רחבי הארץ. המקום היותר סביר להפגנה מסוג זה היא דווקא בתל-אביב מול השגרירות האמריקאית, בשעות הערב המוקדמות.

יש לארגן אותה על הסיסמאות המסוגלות לאחד את כל המיליטנטים המתנגדים למלחמה מכל הארץ.

נראה כי שתי הסיסמאות המאחדות הן:

לא למלחמה האימפריאליסטית, לא לטנרספר.

נראה כי ההחלטה האחרונה של תעאיוש לארגן הפגנה ארצית בתל-אביב היא ההחלטה הנכונה ועל כן יש לאומר לאנשי תעאיוש בחיפה כל הכבוד.

הבעייה היא שלתעאיוש אין מספיק משקל , הפגנה מסוג זה הייתה צריכה להיות מאורגנת על ידי וועדת המעקב העליונה שככל הנארה לא עשתה עד כה מאומה. על כן אנו פונים לחד"ש, לאבנא אל באלד ובלד, לקרוא מייד לפגישה של וועדת המעקב העליונה על מנת שהיא תקרא להפגנה זו. יהיה זה פשע כנגד ההמונים

שלא לעשות כן מסיבות של כיתתיות . או גרוע מכך של אשליות באימפריאליזם ובאפשרות שעם חיסולה של עיראק תקום מדינה פלסטינית בשטחים שנכבשו ב67. האימפריאליזם נע לחיסול העצמאות של כל מדינות האזור.

בפ"ס פנתה בשבועות ובחודשים האחרונים שוב ושוב לארגן וועד פעולה רחב. עדיין לא מאוחר לעשות כן.

בו זמנית יש לארגן בימים הבאים, אבל ממש בימים האחרונים ועד פעולה מקומי בכל עיר ובכל כפר על מנת לעשות גיוס המוני.

יוסי שורץ

ברית הפועלים הסוציאליסטית.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.