Upcoming Events

  • No upcoming events available
 

الإبحار

 

Global IMC Network

  • www.indymedia.org
 

עדכון חירום מסילוואן

כרוניקה של רדיפה פוליטית: נאבקים בדיכוי בסילוואן 

הצטרפו לקמפיין מכתבי המחאה נגד גירושו של עדנאן

ביום שישי האחרון, 24/12, הצטרפנו לחברינו מסילואן בהפגנה משותפת נגד הדיכוי בסילואן, ונגד  גירושו מירושלים של עדנאן ג'ית, פעיל קהילתי ופוליטי. ראו סרטונים מהפגנת הסולידריות כאן, כאן וכאן.

הבוקר (יום ראשון) קיבל לידיו עדנאן ג'ית, פעיל קהילתי ופוליטי מסילואןצו מנהלי חתום המודיע על גירושו מירושלים לארבעה חודשים החל מהיום אחר הצהריים. הצו המנהלי אינו חלק מהליך שיפוטי, לא כולל כל אישום ספציפי ונסמך על מידע סודי ולא ראיות גלויות

.

משלא הצליחו לבסס כל טענה שתצדיק פתיחה בהליך פלילי כנגד עדנאן, עשו כוחות הביטחון צעד אנטי-דמוקרטי מובהק של סיכול ודיכוי פוליטי. הם הפעילו כנגדו אמצעי קיצוני ודרקוני של הרחקתו מקהילתו, ביתו, פרנסתו, ומשפחתו למשך 4 חודשים, בשל העובדה שהוא שותף למחאה הדמוקרטית כנגד מפעל ההתנחלות היהודית בסילוואן.

 

דחוף: קמפיין מכתבים למען עדנאן

 

אנא שילחו מכתבי מחאה למשרד הביטחון ואלוף פיקוד העורף.

נוסח בסיסי לשימושכם, ובו כתובות המייל ומספרי הפקס לשליחה:

כאן.

אנא
עדכנו אותנו אם שלחתם מכתב

 

לכתבתו של ניר חסון ב'הארץ' לגבי הגירוש ראו כאן.

לפרטים המלאים על הניסיון להרחיק את עדנאן ג'ית וההתנכלויות מהן הוא סובל בחודשים האחרונים: ראו כאן.

 

בית אבו-נאב בסכנת פינוי

 

כוחות גדולים של משמרת הגבול מכתרים הבוקר (ראשון) את הכפר סילוואן שבמזרח ירושלים וחוסמים את הכניסות אליו. ברקת, ראש עיריית ירושלים, החליט על פינוי זוגי משולב, שעלול לעורר מהומות קשות: פינוי בית אבו-נאב הפלסטיני בתמורה לפינוי ההתנחלות היהודית "בית יהונתן" בלב שכונת סילוואן. ראו כתבות בנושא כאן, וכאן.

 

פינוי "בית יהונתן", בהוראת בית המשפט, נדחה כבר שנים בשל לחצים מצד ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וגורמים מהימין. באחרונה הורה היועץ המשפטי לממשלה לעיריית ירושלים ולמשטרה לבצע את צו הפינוי והאיטום ללא דחיות נוספות. אולם, במקביל לפינוי בית המתנחלים מתכוונת המשטרה גם לפנות את בית אבו-נאב הנמצא כמאה מטרים בלבד מ"בית יהונתן", כדי להעבירו לידי המתנחלים. בבית אבו-נאב  גרים עשרות בני המשפחה ב-50 השנה האחרונות.

 

 

 השארו מעודכנים, תתכן קריאה לפעילות בקרוב! 

التعليقات

Random Image

Miami Marketing
 

تلقيم

لَقِّم المحتوى Features

لَقِّم المحتوى Newswire

 

ابحث