Upcoming Events

  • No upcoming events available
 

الإبحار

 

Global IMC Network

  • www.indymedia.org
 

הכפר אל-עראקיב שבנגב נהרס בפעם השישית

שוטרים ופקחים התייצבו הבוקר (ד') עם אור ראשון לצד הבולדוזרים על אדמת הכפר אל- עראקיב והחלו בפעולות ההריסה במקום. עשרות מעטות של מבנים זמניים שהקימו אנשי הכפר להגנה מן השמש הקופחת ומן הקור המדברי נהרסו והתושבים נותרו שוב ללא קורת גג וללא כל פתרון. עם עזיבת הכוחות את הכפר, חידשו אנשיו את הבנייה והחלו בהקמתו מחדש.

הכפר אל- עראקיב נהרס לראשונה ב 27- ביולי השנה ומאז נהרס עוד שישה פעמים. אל-עראקיב עמד במקומו עוד לפני הקמתה של מדינת ישראל, בשנת 1951 דרש הצבא את שטח הכפר לאימונים לחצי שנה ולאחר מכן לא התאפשר לאנשיו לשוב אל השטחשנים של ניסיונות לשוב אל הכפר, התעמרות באנשיו בכל הכלים הקיימים בידי השלטונות וכל זאת תוך כדי שמתנהלות תביעות בעלות על השטח בבית המשפט בבאר שבע, מסתיימות בימים אלה בהריסות חוזרות ונשנות של הכפר.



דובר הועדה העממית אל-עראקיבעואד אבו-פריח, מסר: "זהו עוד יום שחור, אנחנו מאמינים שמי שהורס יצטייר תמיד כיציר הרשע החדש ומי שבונה הם אלה שרוצים לבנות למען הילדים שלהם ועתידם והם ינצחוהפיתרון הוא לא הריסת הכפר אלא הכרה בו, לאפשר לאנשי אל -עראקיב להיות חקלאים יצרניים ולהתפרנס בכבוד בנגב".

 

עוד על מאבק תושבי אל-עראקיב:

 http://www.maki.org.il/he/component/content/article/85/8940-2010-09-23-20-20-09

التعليقات

Random Image

The Real History of Having Settled To Complete Reviews
 

تلقيم

لَقِّم المحتوى Features

لَقِّم المحتوى Newswire

 

ابحث