Upcoming Events

  • No upcoming events available
 

الإبحار

 

Global IMC Network

  • www.indymedia.org
 

חשוב לקרוא

מזה מספר שנים אנו עדים למפלצת טרוריסטית ההולכת ותופחת בחצרותינו האחוריות. התופעה החלה כקוריוז והפכה לאיום אסטרטגי על מדינת ישראל.
המדובר הוא בקבוצות שמאלניות ישראליות ובינלאומיות.
הסיבות לאימפוטנטיות הביטחונית הישראלית הן מגוונות אך בבסיסן עומדת האמונה כי ארגוני האנרכיסטים הישראלים יונקים שורשיהם מן השמאל הישראלי ומכאן (כמובן ואיך לא) שזכאים להגנת האקדמיה, המדיה ומערכת המשפט הישראלית.
הללו מהווים קבוצה קטנה ביחס. של השמאל הקיצוני הפשיסטי אשר חרט על דיגלו את חיסול מדינת ישראל היהודית ואכן גישה זו מתאימה ככפפה ליד לאותם שמאלנים-אנרכיסטים ישראלים.

הכתובת על הקיר ברורה, ארגוני שמאל קיצוני, ארגונים המכרסמים את מדינת ישראל, מתוך מדינת ישראל, המנצלים את הדמוקרטיה לטרפה מבפנים עקב חולשתה ונתמכים על ידי קרנות חוץ ובעיקר "הקרן לישראל חדשה" (הסבר על הקרן יינתן בהמשך), מהווים סכנה ואיום אסטרטגי ממשי ובולט על קיומה של מדינת ישראל.

כבר נאמר "איזהו חכם, הרואה את הנולד" ולצערנו, אלו האמונים על קיומה של מדינת ישראל אטמו אוזניהם כנגד הטענות והעובדות הנפרשות, בזלזול ובהינף אצבע. התוצאה? בידודה של ישראל בעולם כתוצאה ממבצע "עופרת יצוקה", חרמות כנגד תוצרת ישראלית והאקדמיה הישראלית, שלילת זכותה הלגיטימית של מדינת ישראל להתגונן מפני אויביה וזאת עקב שלילת קיומה של מדינת ישראל וכמובן דחיית כל אפשרות למשא ומתן לשלום עם אויבינו. אה, כן. הקצפת בעוגה הבואשת הזו הינו כמובן דו"ח גולדסטון והנזק האדיר שהסב לישראל ולכל העולם החופשי כאחת.

במה המדובר
באם ארגון "הקרן לישראל חדשה" מבטא אוטו-אנטישמיות ואנטישמיות, מעין בוגדנות רכה העטופה בשלל מילים מתקתקות ובסיסמאות אידיאולוגיות הפועלת למען קידומן על חשבון היהודים בארץ ישראל ובשם עשיית צדק לכאורה, ומתוך אמונה מתנשאת ואווילית כי הינם יודעים מה טוב לישראל, טוב מהישראלים, הרי "השמאלנים האנרכיסטים" ראויים יותר מכל קבוצה אחרת להיקרא בוגדים בעם ישראל, בעם היהודי ובמדינת ישראל. בכך הינם חוברים לקבוצת נטורי קרתא. אלו גם אלו, ממניעים שונים אך בתוצאה זהה, מחפשים לחסל את מדינת ישראל הציונית והיהודית, לאבד את העם היהודי ,להשליכו לארצות פזורתו מהן הגיע.
הקמת תנועות חוץ פרלמנטאריות כדוגמת "שלום עכשיו", נשים בשחור, "אומץ לסרב", "יש גבול" ועוד רבות אחרות, כולן יונקות שורשיהם מ"התנגדות אזרחית" לשלטון הנבחר בישראל (ראה נושא "צבירת נשק" בסליקים בקיבוצי ה"שומר הצעיר" כהכנה להתקוממות האזרחית משך שנות החמישים), אשר התפתחה לכיוון הארגונים האנרכיסטים המוכרים לנו כיום הנוקטים באמצעי כח קיצוני שהינו המקבילה האלימה של הארגונים החוץ פרלמנטרים שונאי ישראל הנתמכים על ידי ה"קרן לישראל חדשה". כל האמור כאן ניתן למצוא בניתוח מרחיב ופירוט מרשים בספרו של צבי שילוח ז"ל, סופר וח"כ בעבר "מעדת נעורים עד סף הבגידה".
דהיינו, תנועת "השומר הצעיר" ההיסטורית יצרה חיה דו ראשית. האחת תנועות המתנגדות לקיומה של מדינת ישאל כמדינה יהודית ותומכות במדינת ישראל כמדינה דו-לאומית בעלת מיעוט יהודי וללא חלוקת הארץ בין יהודים לפלשתינים. השנייה תנועות שמאלנים -אנרכיסטים העמלות בקעקוע מוחלט של המדינה, בכל צורה שהיא.

לאור הנ"ל עולה השאלה, היכן אנחנו, היהודים, הציונים והדמוקרטים בכל הסיפור הזה. מצער לאמור כי אנו ניגפים לפני החיות הדו ראשיות הללו באשר אלו השכילו לגייס את תמיכת הציבור האיסלמי ו הגרעין הקשה של השמאל הקיצוני העולמי כך שיפעל כנגד מדינת ישראל ובכך העצימו משקלם הסגולי, המופחת ברגיל, מונים רבים.

אין לבלבל את היוצרות בין אקטיביסטים אמיתיים לזכויות אדם ולצדק חברתי, הללו אמנם תמימים אך פעולתם רצויה וברוכה, לבין השמאלנים-האנרכיסטים הציניים, האכזרים, פורעי חוק החותרים להריסת סדרי העולם הידוע לנו והטלתנו לתוך תוהו ווהו קיצוני ורצחני. יש לציין כי מוגי הלב הללו אינם מעזים לפעול בעולם האיסלמיסטי באשר יודעים הם בבירור את הצפוי להם (הוצאה להורג בכיכר העיר) שם ולכן פונים כנגד הבטן הרכה. לפיכך השמאלנים-האנרכיסטים פונים לדמוקרטיות המערביות, שם יכולים הם לפרוע חוק בעודם זוכים להגנה אידיאולוגית מבעלי שררה הנושאים את חופש הביטוי וזכויות האדם לשווא גם אם אמורים הם בהרס הדמוקרטיה מבפנים.

במקומותינו, המדובר בקבוצות טרור שמאל-אנרכיה לא גדולות, מספרם הכולל מסתכם בכ-500 איש ואישה (הגדל לדאבוננו מונים רבים ביום פקודה עקב שיתוף עם "הועדות העממיות הפלסטיניות" וערביי ישראל), אשר מעצימים את משקלם הסגולי באמצעות פעולות ממוקדות הבאות להשפיע באורח המיטבי (לטעמם) תוך שימוש באמצעים קיצוניים. על מנת לסבר את האוזן כאן וכעת, הרי שנציין כי קבוצות אלו זוממות, מתכננות ומוציאות לפועל את תוכנית פרוץ האינתיפאדה השלישית של הפלשתינים בשטחי יו"ש. אך לא נקדים את המאוחר.

ההפגנות הפרועות של "אנרכיסטים נגד הגדר" (הגדר שחוסכת לנו אלפי הרוגים ודם רב).

רבים ורבות מהקבוצה "אנרכיסטים נגד הגדר" מגדירים עצמם כהומואים, לסביות, בי-סקסואלים, טראנס-סקסואלים וקוויריות. זהויות מיניות חריגות אלו משתלבות היטב באידיאולוגיה שמאלנית-אנרכיסטית שבבסיסה פירוק מבנים שמרניים, אולם מהוות אתגר משמעותי עבור הפרטנרים הפלסטינים הנטועים בחברה מסורתית ושוביניסטית.

חברי קבוצת "אנרכיסטים נגד הגדר" מהווה את הקצה הגלוי של קרחון הכולל פעילים מקבוצות שונות בשמאל הקיצוני בישראל (לדוגמא: גוש-שלום, תעאיוש, חד"ש.) אנשי אקדמיה בולטים (לדוגמא: פרופ' טניה ריינהרט וד"ר אהרון שבתאי שליוו את פעילות הקבוצה באוהל המחאה במסחה), אנשי תקשורת (לדוגמא: רונן אידלמן עורך אתר "מארב" שהיה בין מייסדי הקבוצה), אמנים מובילים (לדוגמא: האמן דויד ריב, מנהל בית הספר לאמנות עודד ידעיה וכן השחקנים מנשה נוי וקרן מור שהתייצבו לפתיחת משפטם הראשון של חברי הקבוצה.

טעות נפוצה היא לראות בארגון "אנרכיסטים נגד הגדר" מיקשה אחת. אמנם הגוף המרכזי כולל הזויים וסוטים אשר עמלים להעצים, בתמימותם, את האידיאולוגיה שמאלנית -אנרכיסטית. הללו טוענים כי אין עליהם הנהגה ממוסדת (שהרי הינם נגד כל צורה של שלטון), אך למעשה קיימת הנהגה גם קיימת והללו אינם תמימים. קשריהם העמוקים של אלו המופיעים במאמר זה עם ארגוני טרור פלסטינים, הכנותיהם המשותפות עם "הוועדות העממיות" הפלשתיניות בשטחי יו"ש, מלמדים על חתירה ברורה ומכוונת כנגד אושיות המדינה באורח בוגדני להלל. כמובן שהללו אינם רואים במעשיהם פעולות בגידה, נהפוך הוא. המידור הקשה הקיים בפעולות השמאלנים-אנרכיסטיים מאפשר "להנהגה" את פעולות הבגידה (ההכנות המשותפות עם הפלסטינים לאינתיפאדה שלישית) בלא שהרוב העמום, שטוף הסמים והטיפה המרה, כלל מודע לנעשה מאחורי גבו.

אינדימדיה
"אינדימדיה" (אינדפנדנט-מדיה) ו"אינדימדיה-ישראל" מהווים את אתר הבית לכלל האנרכיסטים בעולם וכמובן גם לשמאלנים-אנרכיסטים הישראלים.
אינדימדיה ישראל כבר נסגרה, עקב הסתה בוטה כנגד המדינה, בצו השלטונות במחצית העשור אך נפתחה מחדש. בנוסף, קיים אתר האנרכיסטים "הכול שקרים" המהווה אתר הבית ל"אנרכיסטים נגד הגדר", בנוסף לחטיבת הצילום והתיעוד המכונה "אקטיב סטיילס".

ארגון "אנרכיסטים נגד הגדר" הנוהה ללא דעה עצמאית אחר "האדמו"רים" נורמן פינקלשטיין ונועם חומסקי (באינטרנט תוכלו למצוא תמונה משותפת של חומסקי עם נסראללה), הוקם במימונו של רוני ערמון בשנת 2003 בכפרים מסחה וזבובה שבשטחי יו"ש על ידי קבוצת ישראלים ואזרחים זרים פעילי שמאל קיצוני.
איך אפשר בלי קצת פרטים עסיסיים שמצאתי... :)
פעילותה של הקבוצה התרחבה והשתכללה כאשר מרכזים במימונו של "הנדיב הידוע" רוני ארמון נוסדו בתל אביב. לקבוצה ארבעה מרכזים—המטה שוכן ביפו רח' עזריה 7, מטה זה סגור לציבור (כמובן). מטה ממודר נוסף שוכן ברח' בן גמליאל 8 ביפו. מרכז נוסף שוכן במלון "פייסל' שבשער שכם בירושלים והמרכז היחידי הפתוח לציבור, הוא "סלון מזל" השוכן ברחוב סלמה ביפו. בשנת 2005 נפתח בירושלים מוסד דומה בשם "דַיְלָה". הקבוצה פרסמה הנחיות והוראות הפעלה ממודרת ומחתרתית לחבריה בסטנדרדים התואמים התנהלות ארגוני ביון.

הנזק שגרמו שמאלנים-אנרכיסטים אלו לציוד צה"ל במחוז יו"ש (הרס גדרות, ציוד מכני הנדסי, מבנים וכדומה), מסתכם כבר בעשרות מיליונים רבים של שקלים, שלא להזכיר מאות חיילים פצועים והרוג אחד בעימותי בילעין ונעלין. בנוסף הנזק שגרמו הללו לציוד ורכוש מתיישבים באיו"ש המסתכם אף הוא בעשרות מיליוני שקלים רבים.
המדובר הוא בשוד של תוצרת חקלאית, בקר, גדרות, עמודי תאורה… וכל מה שאפשר לקחת. באם השמאלנים-האנרכיסטים והפלסטינים לא מצליחים לגנוב חפצים כלשהם מבתי המתיישבים ביש"ע, אזי הם הורסים את הציוד פשוטו כמשמעו. ידועים ומתועדים מקרים רבים של עקירת והשחתת אלפים רבים של שיחי גפנים, עצי פרי וזיתים הן על ידי השמאלנים-אנרכיסטים והן על ידי פלשתינים המוסתים על ידם. השמאלנים-האנרכיסטים ממש גוררים ומסיתים את הפלסטינים לבצע פרובוקציות ומעשי אלימות כשהם מתחבאים מאחורי גבם של הערבים הפלסטינים עם מצלמות להנציח את "כאילו" אלימות המתנחלים בשטח. הדברים הגיעו לידי כך עד כי מתיישבים יהודים באזור חברון, חברו ערבים פלסטינים מאותו אזור בהתנגדותם לשמאלנים-אנרכיסטים ובהוקעתם (מי אמר שאין דו-קיום?).
ידועים מיקרי פרובוקציה של שמאלנים-האנרכיסטים כגון שרפת בית כנסת על ידי שתי פעילות אנרכיסטיות שאינן ישראליות. כמו כן ידועים עוד מיקרים בהם במפגיע סרבו פלסטינים להסתה שמאלנית-אנרכיסטית להחרבת רכוש מתיישבים.

למותר לציין כי מאות ואלפי תלונות מתיישבי יו"ש בנוגע להשחתת רכושם לא זכו לכל טיפול ונזרקו לסל כלעומת שהוגשו. מאידך-גיסא, זכתה כל תלונה של מחבל ערבי שנחתך בגילוח (מרביתן מפוברקות כאמור לעיל) אשר הוגשה על ידי פלשתינים כנגד המתיישבים לטיפול דקדקני ומפר זכויות אדם של יהודים בניצוחו של שי ניצן הידוע לשמצה מפרקליטות המדינה אשר הודה בכך בלית ברירה בהופעתו בפני ועדת כנסת בתחילת שנת 2010. מאידך-גיסא, כאשר יצאו המתיישבים להשיב רכושם הגזול או לנקום במשחיתי רכושם מיד הסתערה הפרקליטות, שוב בניצוחו של אותו שי ניצן, בגיבוי גורף של המדיה להכפיש ולתבוע "עלבונם" של הפלסטינים.

למעט עיתונאי מעריב סבר פלוצקי (צדיק יחיד בסדום התקשורתית), אשר זיהה את הסכנה השמאלנית-אנרכיסטית לפני כשנתיים, מעלימה העיתונות הממוסדת ובעיקר העיתונים "ידיעות אחרונות", ו"הארץ" כל שביב של מידע אודות פעילותם החבלנית של השמאלנים-האנרכיסטים באשר לטעמם כל האמצעים כשרים (כולל חורבן ישראל) באם יוכלו להשתלח או להעלים ידיעות העולות בקנה אחד עם נטיתם הפוליטית (כנגד המתיישבים).

לאחר סקירת המבוא הקצרה אשמח להציג את האנשים ופועלם נגד קיום מדינת ישראל.
להלן חלק (ממה שמצאתי) ממובילי הפעילות השמאלנית-האנרכיסטית בישראל :

1.רוני ערמון
מיסדם ומממנם של "אנרכיסטים נגד הגדר", "אינדימדיה ישראל", "סלון מזל" ואחרים, הינו אדם בשם רוני ערמון (37) אשר במקורו מגיע מתוככי בני-ברק הדתית והתפקר באופן שפנה לקצה השני האנרכיסטי.
אותו רוני ערמון ירש מדודו המיליונר המפוקפק יצחק גוטמן, (אשר עשה את הונו מביזוי ניצולי השואה ועל גבם), רכוש רב המוערך ב- 25 מליון דולר ומאז 2002 השקיע מיליוני שקלים בשכירת מבנים, מיסוד אמצעי תקשורת חסויים, מערכות מחשבים וכדומה עבור הפעילות האנרכיסטית היקרה לליבו. על פיו יישק כל דבר בין האנרכיסטים. ערמון הוא שקבע את בילעין כזירת האנרכיה המרכזית במדינת ישראל.
לאחר פיגועי ה 11 בספטמבר הזדרז רוני ערמון לפרסם מאמר ראשי באתר "אינדימדיה" בו הוא משבח ומהלל את מתאבדי אל קעידה על פעולתם האמיצה. אכן, פעיל "צדק" להלל.
מבנה הארגון הינו היררכי (למרות הכחשות גורפות), עם בעלי תפקידים מוגדרים ושיטות מידור בסטנדרטים הקיימים בארגוני ביון ובחברות כלכליות בינלאומיות.
האנרכיסטים ממומנים במיליוני שקלים בשנה בין השאר ע"י קרן "שוכראן" שהוקמה על ידי רוני ערמון למימון הפעילות שמאלנית- אנרכיסטית ו"הקרן לישראל חדשה" (נו, ואיך לא ניחשתם?).

2.יותם פלדמן
בנו של העו"ד אביגדור פלדמן, אשר שרת בצה"ל בתפקיד בכיר הינו מהמקורבים ביותר לרוני ערמון ויונתן פולק. ניטען לגביו כי נהג להעביר מידע צבאי מוכמן לידידיו אלו כהכנה לפעולות הצבא כנגדם. בנוסף (ואיך לא) עובד יותם לפרקים בעיתון "הארץ". יותם הינו הומוסקסואל מוצהר ופעיל בהפגנות "הבית הפתוח (גיי-לסביות). אימו של יותם, שרה חינסקי, היתה מפעילות ארגון "מצפן" הבוגדני.

3.אורי אילון
כתב התקשורת של עיתון "הארץ" (כמובן וכמובן), פעיל בארגון "אנרכיסטים נגד הגדר" ואף השתתף באירועי מסחה בו ניפגע אנושות גיל נעמתי. השתתף בהפגנות בפריס נגד מדינות ה-גי-8 .וכמובן מקיים קשרים עם האנרכיסטים מארגון "אי. אס. אמ" שהוא שליחם של האנרכיסטים הישראלים והבינלאומיים בשטחי יו"ש.

4.יונתן פולק
קמב"ץ האנרכיסטים יונתן פולק מכונה "מנגלה" ו "החתול", אמר בראיון לעיתון "הארץ"- " אנחנו לא עם האויב – אנחנו האויב " ואין צל של ספק, הוא יודע את שפיו שח.
נגד יונתן פולק הנחשב ליעד מודיעיני כבד של השב"כ (???), תלויים ועומדים 53 כתבי אישום אשר ממוסמסים ונמרחים באורח בל יאמן בעליל ע"י הפרקליטות. לגבי תפקידה של פרקליטות המדינה (שוב שי ניצן, ובוגרי תוכנית המשפטנים של השמאל הקיצוני מטעם "הקרן לישראל חדשה"), הרי כל גוף שבכוונתו לקעקע ולמרר חיי המתיישבים במחוז איו"ש הינו לגיטימי, גם אם פולק כרת ברית עם השטן לשם חורבן מדינת ישראל.
פולק הינו בנו של השחקן יוסי פולק. הוא נטש את ספסל הלימודים בגיל 13 ובילה זמנו הרחק מלימודים ומעש מאחורי הקלעים של תיאטרון הבימה. שמועות עקשניות מסתחררות באשר לכך כי לכאורה שימש "ילד מין" לרבים מאנשי הבוהמה האמנותית וכי קיימת בידו מעין "חסינות" כנגד הפללה במעשיו העכשוויים מחששם של אנשים רבים כי יפתח פיו.
בראיון לעיתון "פילדלפיה-בולטון" מלפני כשנתיים הצהיר פולק כי "יש למחוק את ישראל מהמפה".

כמו כן יונתן פולק מקושר ומקורב מאד לעיתונאים : עלי וואקד, מירון רפפורט וגידעון לוי. ועל על כך נאמר, "אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה". פולק שהשתמט (כמובן) משרות צבאי הינו חבר בוועדת התיאום העליונה של הוועדות העממיות הפלשתיניות במחוז יו"ש והדבר מעיד על רמת התאום ההדוקה בהכנות לפרוץ האינתיפאדה השלישית. זו פעולה ברורה של בגידה לנוכח מצב הלוחמה בין הפלשתינים לישראל.
פולק הינו מנהיג מיליציות שמאלנים אנרכיסטים של ממש המנהלות קרבות עם צה"ל בימים, ובלילות חוזרת לקומונות ביפו ובפלורנטין. מדוע ניתן להם לעסוק בפעילותם החתרנית / בוגדנית הינו תמוה. האם יש לנו מקרה "שמפניה", הוא "אבישי רביב" במהדורה אנרכיסטית-קומוניסטית-טרוצקיסטית עדכנית?
לפני כשלוש שנים ניפגש פולק עם אנשי חמאס מארגון "עז-א-דין אל קאסם" בדירת מסתור בשכם והיציע להם שיתוף פעולה בהוצאת פיגועים כנגד ישראלים בישראל. אפשר ואנשי החמאס חשדו בו בשיתוף פעולה עם שירותי הביטחון הישראלים וכך סרבו לשיתוף הפעולה.
מי שכבר "זכה" לצפות בראיונות עם יונתן פולק כ"קמב"ץ השמאלנים אנרכיסטים", קשה היה לו להחמיץ את הניצוץ המטורף בעיניו של השמאלני-בוגד הזה.

5.פרדריקו גומז
השמאלני-האנרכיסט אשר קרא לכרות ולנעוץ את ראשו של אהוד ברק על ברזל זווית (בזנ"ט), הינו יד ימינו של פולק.

6. עיסא עמארו
מגיע ממשפחה המזוהה הדוקות עם החמאס. נחשב לרכז ביקורי השמאלנים בחברון המובילים את המהומות האחרונות עקב הכללת מערת המכפלה ברשימת אתרי המורשת, מהומות אותן מובילים ומעודדים " פעילי מרץ" ושמאלנים אנרכיסטים ישראלים ובינלאומיים.
יד ימינו של עיסא הוא פאווז אבו עיישה המתגורר בכניסה לתל רומיידה והוא אחיו של גאוואד אבו עיישה מבכירי ארגון "שוהאדה אל אקצה" בחברון.
עיסא עמארו עצמו גם הוא מתגורר בתל רומיידה בסמוך לביתו של ברוך מרזל. עיסא הוא בן דודו של מחמד עאמר, רוצחה של התינוקת שלהבת פס בת התשעה חודשים (26. 3. 2001).
עיסא הינו חבר אישי של יונתן פולק ומשמש בנוסף כנציג בצלם בחברון (מצא מין את מינו). עיסא עמארו נשוי ל-אינה באדר שהינה בת דודתו של מחבל מתאבד שהתפוצץ לפני כשש שנים בירושלים.

7.קובי סניץ
קובי סניץ (39), דוקטור למתמטיקה, נחשב ליד ימינו של יונתן פולק בארגון "אנרכיסטים נגד הגדר". יליד קיבוץ ברקאי ותושב תל-אביב בהווה. הפך לפעיל פוליטי בזמן לימודיו בקנדה ובארה"ב שם ספג את הרעל השמאלני אנרכיסטי אותו הביא עמו לישראל עם תום לימודיו
ממארגני ההפגנות בשטחי יו"ש ובהשתתפות פעילה בהן.

8.עמוס גולדנברג
משמש כדוקטור חוקר השואה במכון ואן ליר, זהו המכון מפוקפקת שהוקם נגד מדינת ישראל.
חקר השואה הינו אך תפקידו המשני והפחות נחשב. בתפקידו הראשון והעיקרי משמש גולדנברג שמאלני כאנרכיסט מהסוג הגרוע וחמור מכך, הינו ממתכנני האינתיפאדה השלישית המתרגשת על ראשינו במהרה בימינו בשילוב עם "הועדות העממיות" הפלסטיניות.
לאחרונה נצפה גולדנברג מוליך בראש את ההתפרעויות ותהלוכות שמאלנים האנרכיסטים בחברון כנגד "תוכנית המורשת" הלאומית, יחדיו עם פעילי מרץ והתנועה האנרכיסטית, שלוב ידיים עם עיסא עאמרו הנזכר לעיל.

9.פרדריקו גומז
יד ימינו של יונתן פולק בארגון הפעילות שמאלנית-אנרכיסטית בשטחים. בעברו מנהיג וסולן להקות "נכי נאצה", "דיר יאסין", "משכב בהמה", "סמרטוט כחול לבן". הנה מספר מפניני לשונו, פירושים הינם מיותרים:
"אם אתם רוצים לדמיין מה זה שלום אמת, תחשבו על הראש של אהוד ברק תקוע על בזנ"ט (ברזל זווית). כל האנשים במפלגת העבודה זבל. הדבר היחידי הטוב בחומת (ההפרדה), שמתישהו נוכל להעמיד את כל ה… לא יודע, בשורה ופשוט לירות אחד אחד, לירות ולהרוג".
הוסיף וגרס "מאור הדור" גומז כי יש להביא "מוות לציוויליזציה היהודית".
כמובן שהדברים שלא זכו להד תקשורתי. כמובן שלא !!!, שהרי יש לעטוף את הפיטם אנטי- מתנחלי בצמר גפן, אפילו ומדובר בתחתית החבית של הסחי האנושי. שהרי רצח יהודים שנואים שקול ועדיף לטעמם של אנשי מדיה ומשפט מסוימים, כנגד התנהלות של בני אנוש, הן בין שמאלנים-אנרכיסטים והן בין אנשי התקשורת והמשפט (ראו הרחבה בהמשך) המפרגנים להם.

10.רונן אידלמן
השמאלני האנרכיסט הבכיר רונן אידלמן המשמש כמנהל קרן "שוכראן" האנרכיסטית, המקורבת פיננסית ל"קרן לישראל חדשה", מיסודו ומימונו של רוני ערמון מקדם בעוז את הרעיון המזעזע של הקמת מדינה יהודית {לאחר פירוקה של ישראל} ב…כן , ניחשתם נכון ! מחוז תורינגיה בווימר, גרמניה, המרוחק 15 ק"מ מערבית למחנה ההשמדה בוכנוואלד. אכן, יהודי יקר הטיפוס הזה אידלמן (שמשתלב היטב בנוף השמאל הקיצוני בישראל).
בנוסף, אידלמן הינו מייסדו ומקימו של אתר האינטרנט האנרכיסטי "מארב".

11.רוני שנ-דר
שנ-דר (31), הינה למרות גילה הצעיר יחסית, שמאלנית-אנרכיסטית מדופלמת. שנ-דר מנהלת את מרכז דיילה (דיי-לה), התואם "סלון מזל" בתל-אביב, אשר מהווה בעיקר מקום מפגש ובית קפה לשמאלנים-אנרכיסטים. קומת המרתף במפלס מתחת לרחוב משמשת לפעילות חתרנית כנגד מדינת ישראל היהודית. "דיי-לה", השוכן ברחוב "שלום ציון המלכה" בירושלים הוקם ונוהל בשנת 2004 על ידי שנ-דר ושותפה ויזם הפעילות אשרף אבו מוח (34). בעבר ניתמך מרכז "דיי-לה" על ידי קרן "שוכראן" של רוני ערמון למימון פעילות שמאלנית אנרכיסטית אך בעיקר על ידי ארגון "הועד נגד הריסת בתים".
שנדר נשואה ל-טיל הרמן, נכדו של קצין נאצי. אין בכך פסול כל זמן שאינו פועל להשמדת מדינת ישראל, (אז זהו = שהוא בהחלט פועל) ומכאן שהתפוח כנראה שאינו נופל רחוק מהעץ.
שנדר שרתה כראש לשכת מפקד להק ציוד בחיל האוויר, אך במהרה פנתה למסלול פוליטי שמאלני קיצוני. כשנה לאחר שחרורה כבר פעלה עבור ארגוני השמאל "בת שלום" ו"המרכז לאינפורמציה אלטרנטיבית". משם הדרך הייתה קצרה לפעילות מלאה עם ועבור "אנרכיסטים נגד הגדר". משונה, האם בצה"ל לא עורכים סינון נאות לתפקידים רגישים? (ועוד לא דיברנו על ענת קם - אנא התאזרו בסובלנות...)

12.עזרא נאווי
פעיל שמאל קיצוני, אטו-אנטישמי עם קבלות. פעיל מרכזי בארגון "תעיוש" ואחד ממייסדיו. נאווי הינו פעיל בקהילה ההומו-לסבית בירושלים ושרברב במקצועו אשר מצא דרך נוחה, מפנקת ורווחית להתפרנס על גבה של שנאת ישראל והיהודים.
עזרא נאווי הורשע בשנת 1992 בביצוע מעשה סדום בקטין. בנוסף נידון נאווי לשתי תקופות מאסר, ב – 1997 וב- 2006 על עברות סמים, גידול סמים, שימוש בסמים, תקיפות ואיומים כנגד אזרחים ובעלי שררה.

13. אודי אדיב
בוגד מורשע אשר מלמד מדעי המדינה באוניברסיטה הפתוחה. אדיב הוזמן לראיון מפרגן בערוץ הכנסת בשנת 2005 וכמובן שעלינו לשאול: "האם חברי הכנסת השמאלנים לא מצאו מועמד ראוי יותר?". אודי אדיב שבגידתו בזמנו הייתה מאוסה ככלל על הציבור המזועזע, הוא שהראה ועדיין מראה את הדרך כי בגידה במדינה ותושביה הינה ראויה לשם השגת מטרות אידיאולוגיות גם במחיר עלות בחיים של יהודים ראויים.

14.ענת קם
במהלך שירותה הצבאי כפקידה בלשכתו של מפקד פיקוד המרכז, יאיר נווה, צרבה ללא היתר כ-2,000 מסמכים סודיים ביותר לשני תקליטורים, שאותם העתיקה לאחר מכן למחשבהּ הביתי. חלק מהמסמכים העבירה קם לאורי בלאו, בעוד הדיסקים המקוריים שנצרבו אבדו עם הזמן (או שנמסרו למדינות אויבות\פעילי טרור). לדעתה בגידה במדינה ותושביה הינה ראויה לשם השגת מטרות אידיאולוגיות גם במחיר עלות בחיים של יהודים ראויים. משונה, האם בצה"ל לא עורכים סינון נאות לתפקידים רגישים? (ממש לא!), צריכה להישאל גם השאלה האם בתעשיות הביטחוניות כדאי להעסיק עובדים בעלי דעות שמאל קיצוני? (עובדים כאלה שיעשו הכל לשם הגשמת מטרות אידיאולוגיות).

15.מרצים שמאלנים-אנרכיסטים
כספי משלם המיסים הישראלי שמנוצלים ע"י פרופסורים חסרי מצפון וחסרי מוסר כדי לקדם את ההוויה ההזויה בה הם נמצאים. מסקנות ועדה שבדקה את הנושא ראו ציתות: "השיח האנטי והפוסט ציוני כבש את האקדמיה, והעמדות הציוניות מגורשות % 80 אחוזים מהחומר הנלמד במחלקות למדעי המדינה מייצג גישות אנטי ציוניות."
קבלו לדוגמא את הקורס "ביורוקרטיה ממשלתית וזכויות אדם", שאותו העביר באוניברסיטת תל אביב פרופ' יהודה שנהב, המתרגלת, עו"ד יעל ברדה, ו עו"ד מיכאל ספרד, היועץ המשפטי של עמותת "יש דין".
וזה מה שכתוב בסילבוס: "יפעלו הסטודנטים מדי שבועיים במסגרת פרויקט המשקיפים על בתי המשפט הצבאיים של תנועת 'יש דין', ובפרויקט ארגון 'מחסום ווטש', בפעולות של תיעוד, ניהול יומן מסע וכדומה "על פעילות זו", הבטיח הסילבוס, "יתוגמלו הסטודנטים בהחזרי נסיעות ובמלגה שנתית בסך 1,450 ש"ח. בסוף השנה על הסטודנטים להגיש מאמרים המבוססים על פעילותם וחוויותיהם, חלקם אף יזכו להיכלל בחוברת בעריכת פרופ' שנהב ועו"ד ספרד, ובשיתוף הארגונים".
לדעתי החופש האקדמי שייך גם לסטודנטים. יש להם את הזכות להביע את דעותיהם, ובכלל זה גם את הזכות לא לספוג תעמולה בכיתה על ידי מרצים, שמבקשים לכפות את האידיאולוגיה השמאלנית חסרת הרסן שלהם על הסטודנטים.
יחד עם זאת כל מרצה המאיים לפגוע בסטודנט שלא מסכים אתו אשם ב"הטרדה אקדמית'" - בדומה להטרדה מינית. (כי הזמן לעצור את ההשתוללות חסרת הרסן של השמאל הקיצוני).

16. ליזי שגיא- ארגון בצלם
משמשת בתפקיד מנהלת אגף המידע בארגון בצלם. בתוקף תפקידה המרכזי בארגון בצלם היא אחראית על איסוף וריכוז המידע במסגרת עבודת המחקר שמנהל הארגון, הבאה לידי ביטוי בין היתר במסמכי מחקר, הודעות רשמיות וניירות עמדה.

להלן מעט מדבריה של ליזי שגיא (המייחלת להשמדת ישראל):
ציתות מס 1: "מה כל כך מוצלח בציונות... ואיך אנחנו מעיזים להדליק משואה "לתפארת מדינת ישראל" ביום העצמאות?".
ציתות מס 2: "ישראל גורמת לזוועות הגדולות של האנושות והמציאה אנטישמיות כדי לחמוק מאחריות לפשעיה".
ציתות מס 3: "יום הזיכרון לחללי צה"ל הינו קרקס פורנוגראפי של הכתרת השכול וסתימת הפיות".
ציתות מס 4: "לי זה נמאס! זה בלתי מקובל שבתחבורה ציבורית על כל אוטובוס צובאים מאות חיילים במדים".
ציתות מס 5: "מפליא שערביי ישראל לא פתחו באינתיפאדה בשל הדיכוי נגדם".

ועל על כך נאמר, "אמור לי מי אתה ואומר לך מי חברך"
תחתיה עובדים רכזי המידע תמר גונן, נועה טל, נועם פרייס ונועם רז, רכזת הנתונים סוהיר עאבדי-חביב אללה, רכז עבודת השטח כרים ג'ובראן ותחקירני השטח מוסא אבו השהש, סלמא א-דיבעי, עאטף אבו א-רוב, סוהא זייד, איאד חדאד, מוחמד סבאח, נאסר נוואג'עה, עבד אל-כרים סעדי, עאמר עארורי, ח'אלד עזאייזה ועיסא עמרו.
(וכמו שאתם בוודאי מנחשים התפוחים לא נופלים רחוק מהעץ).

17. "עיתון הארץ" & "וואלה" (שופר לדעות שמאל קיצוניות =בטאון אל-קאידה)
"עיתון הארץ" בחר לפרסם כתבה ענקית 15 עמודי צבע בזכות ה"נאכבה" ובזכות ערביי ישראל להגדרה עצמית..המלצות ופרשנויות לשונאי ישראל כדאי לפעול נגד המדינה... וחבל שישראל הוקמה וכמה המדינה רעה, גרועה ... והכול במוסף חגיגי שפורסם (איך לא ניחשתם?) בשנת 2008 ביום העצמאות 60 למדינת ישראל !!! (לקרוא ולא להאמין).
כמו כן עיתון הארץ מעסיק וממן מרגלים נגד המדינה (ענת קם ו אורי בלאו).

הארץ שולט באתר "חדשות וו(אללה)" (התפוח הרקוב לא נופל רחוק מהעץ הסרוח) המבליט כל מחאה והסתה נגד ישראל וצה"ל, "חדשות וואלה" תמיד "שוכח" לציין עוד עובדות (כשמדובר בערבים ישראלים) שלא מתיישבות עם האג'נדה של האתר (השמדת ישראל). כמו כן יש סלקציית\צנזורת תגובות קשה על כל תגובת טוקביסט נגד השמאל\נגד הערבים, וכמובן סינון נגד טוקביסט שמציין עובדות נוספות (שהעיתון "שוכח תמיד" לציין) ומנגד תגובות של אנשי שמאל הזויים מאושרות מיידית. וכל הפגנה של 3 שמאלנים זוכה לסיקור נרחב.

18. פעילי מרצ (הזרוע המדינית של ארגוני הטרור)
ארגון שמצד אחד מדבר במילים מתקתקות על זכויות האדם, שוויון בין נשים לגברים וכו..ומצד שני :
א.פעילי מרצ מעולם לא הפגינו למען זכויות הנשים הערביות.
ב.פעילי מרצ מעולם לא הפגינו נגד אלימות קשה, שוביניזם, והשפלה לנשים הערביות.
ג.פעילי מרצ מעולם לא הפגינו לשחרור גלעד שליט או שיזכה לביקור נציג הצלב האדום.
ד.פעילי מרצ מעולם לא הפגינו למען תושבי שדרות שנפלו עליהם טילים במשך 8 שנים אבל ...
ה.פעילי מרצ השתתפו בהפגנה פרועה למען מחבלי החמאס (בזמן שנפלו הטילים על כל דרום הארץ) בעופרת יצוקה.
ו.פעילי מרצ הפגינו עם דגלי פלסטין, וטורקיה למען פעילי הטרור מספינת מארמרה.
ז.פעילי מרצ הפגינו נוטל חלק פעיל בזריקת אבנים על חיילי צה"ל מידי שבוע בהפגנה הקבועה במחסום נעלין\בילעין נגד גדר ההפרדה שחוסכת לנו אלפי הרוגים ודם רב.

זאת ועוד, בעקבות "משט השלום " יצאה משלחת של פעילי מרצ בראשות יונתן שפירא וברוב חוצפתם ריססו על קירות גטו ורשה בפולין כתובות נגד מדינת ישראל ובעד "שחרור עזה מהגטו" ו"בזכות העם הפלסטיני" !!! (תקראו טוב את המשפט לקרוא ולא להאמין).
נשאלת השאלה למה לא מרססים על המסגדים בהר הבית כתובות "על החמאס לשחרר מייד את גלעד שליט"?

מסקנה : פעילי מרצ לא מתעניינים זכויות האדם אלא מתעניין כיצד ניתן לסייע לשונאי שראל.

19. יוסי ביילין
יוסי ביילין עצמו שלשל לכיסו מיליוני דולרים כדי להיות האדריכל של הסכמי אוסלו שנכשלו ולאחר מכן של "הסכם ז'נבה" המדומה.

חלק מהכספים שקיבל אפשרו את מימון "הסכם ז'נבה" או אם תרצו "דמי מכירת ארץ ישראל באמצעות ארגוני השמאל" הגיעו ישירות מאיראן שהעבירה את הכספים ל"מרכז לזכויות פלסטיניות בלונדון" ומשם בתיווך ממשלת שוויץ ובנקים שונים (ARAB BANK) היישר לכיסם של אנשי שמאל מושחתים ובראשם יוסי ביילין.

יוסי ביילין עצמו פרש מהחיים הפוליטיים לאחרונה ואיש לא שומע עליו כעת.
מדוע זה קרה מיד אחרי שנלחם בשיניים להיות יושב ראש מפלגתו ואדון השמאל הישראלי ? (אחרי שנבעט מהמפה הפוליטית, ועוד לפני בחירות) ? !
אם כן מדוע פרש ונעלם ? !

הנה התשובה: בדיוק כמו ח"כ בשארה, גם יוסי ביילין קיבל מידע על חקירות סמויות שנערכו על מעשיו, ובדיוק כמו ח"כ בשארה חש יוסי ביילין כי החבל מתהדק על צווארו וברח כל עוד לא הגיעו חקירות אלו למיצוי כתב אישום והעמדה לדין !

נ.ב אותו בנק ערבי המוזכר כאן מעביר כספים מידי חודש למשפחות המחבלים- אבל זה נושא כבד לעוד מאמר..

20. שלושת סרבני הגיוס- הדור הצעיר של השמאל הקיצוני
השלושה, יובל אופיר, עומר גולדמן) בתו של סגן ראש המוסד לשעבר נפתלי גרנות) וסהר ורדי,במסגרת קמפיין נגד צה"ל קיימו אירוע מיוחד באוניברסיטת קייפטאון וקראו להחרמת ישראל. מול מאות סטודנטים, בהם גם סטודנטים יהודים, קראו לנוכחים לנקוט בחרם חריף וכוחני על מדינת ישראל.
_______________________________________________________________________________

21. שיתוף פעולה בין ארגוני השמאל וחמאס
שאל את עצמך – האם ידעת שלארגון השמאל-הקיצוני יש מערכת קשרים עם בכירים בחמאס אשר נתן להם אור ירוק לפעול בתוך החברה הפלסטינית עם ערבות מצדו לשלומם???.
חשוב לציין את ההתייחסות הנחרצת של הממשל הפדראלי האמריקני שהשכיל לרסק את ראש נחש הצפע השמאל-קיצוני לפני שהספיק להכיש. המושג 'דמוקרטיה מתגוננת' המוכר כה היטב לאמריקנים אינו ידוע כלל במחוזותינו.

22. פעולות השמאלנים הקיצונים
פעולות השמאלנים הקיצונים האלימות בבילעין ונעלין, הובילו לפציעתם של מאות חיילי צה"ל ולמוות של חייל אחד, תוך שעושים במערכת המשפט קרדום לחפור בו באמצעות הגשת עשרות בג"צים קנטרנים שרובם היו חסרי פשר, שקריים וקנטרניים. והלא ערביי בילעין מכרו את מירב אדמותיהם לחברות ישראליות בפאתי הישוב 'מתתיהו מזרח' ואזי פתחו במסע "להשבת גזל" אדמותיהם, שלא כדין. כמובן שבג"ץ צידד בשקריהם של הפלסטינים (כדרכו בקודש) ופסק נגד החוק, הגיון, צדק ועובדות לעצירת הבניה.

23. שיתוף פעולה למופת בין עוכרי ישראל בישראל
גורמי משטרה טוענים: "השמאל" בחברון מסוכן מקיצוני הימין (Ynet – 16.06.08)!
הפרופסור היהודי אלן דרשוביץ, מהפרקליטים המובילים בארצות הברית גורס בראיון לגלי צהל מחודש ינואר 2010 כי השמאל הקיצוני הישראלי, זהה בתפיסותיו לנאו-נאצים בארצות הברית.
ישנן עדויות ברורות על הסתה לרצח בידי פעילים שמאלנים-אנרכיסטים כנגד מתיישבי יו"ש ופוליטיקאים בכירים. נשאלת השאלה מדוע עוכרי ישראל אלו אינם עומדים לדין ומרצים עונשם כגמולם? (ראו תשובה בהמשך).

השמאלנים משתכללים– הם הקימו ארגון חדש בשם "תצפית" האמור לתעד עם מצלמות את הפרובוקציות שלהם עצמם בשטחי יו"ש. הדבר נישמע כ'היפכא מסתברא'. וכי מדוע ירצה מישהו להפליל עצמו על ידי פרסום חומרים נגדו עצמו. אך כשניזכר כי הללו זוכים להגנה גורפת מצד האקדמיה הישראלית, "ידיעות אחרונות", "הארץ", פרקליטות המדינה ובית המשפט העליון הרי שהינם סמוכים ובטוחים כי כל רע לא יאונה להם, להפך, הם יזכו ליחס אוהד, חם ומפנק בבחינת "הכה ביהודים (מתיישבי יו"ש) והצל את העולם (השמאל הקומוניסטי)". הללו יזכו למצהלות תמיכה ושימחה לאיד-המתיישבים. אכן שיתוף פעולה למופת בין עוכרי ישראל בישראל.

ממשלת רבין הנהיגה את ה"נהלים המיוחדים", במטרה להעניק לישראלים ביש"ע יחס נוקשה במיוחד באמצעות הקמת מפקדה משותפת לפרקליטות, לצבא, למשטרה ולשב"כ. ה"מאסטרו" המנהל ומתאם את הפעולות הללו הוא האדם העומד בראש המחלקה לתפקידים מיוחדים בפרקליטות. ראש המחלקה הראשון הייתה טליה ששון, שיאנית עולם בשנאת מתנחלים, שהוחלפה ע"י שי ניצן, שאינו מפגר אחריה בניהול משטר של אפליה, דיכוי ורדיפה נגד מתנחלים.

כך נרגמים באבנים מידי יום ויום יהודים בכבישים כמעט ללא תגובה, בעוד שבמקרים הפוכים (ערבי שנעלב \ או ערבי שנחתך בגילוח) המערכת משתוללת. נשק מוחרם מיהודים ללא הרף, השב"כ מעורב ללא פרופורציה, אין סגירת תיקים נגד יהודים ללא בדיקה מחמירה, לעומת פתיחתם הנעשית בסיטונות. שימוש נרחב נעשה בצווי הרחקה והגבלה. הפעילות הזאת הפכה לעיקר משימתו של משטרת מחוז ש"י.

לפיכך נשאלת השאלה המתבקשת מהם הקשרים האפלים שבין השמאל לבין מערכת במשפט לאשורם. אך הקשר הנסיבתי הברור והנחרץ בין הארגונים, יחדיו עם מחריבי ישראל וחלקים בואשים במערכת המשפט הישראלית, אינם מותירים מקום לספק, הרקב פשה בכל מוצאות ומבואות השלטון. אנו עומדים בפני התערערות השלטון בידי יהודים ונגד יהודים.
על מבקר המדינה לערוך בדיקת חתך של תלונות למול פעולות ובמידה ויימצא (ואכן יימצא, הו-כמה שימצא), כי גורמים בפרקליטות מנצלים החוק כקרדום לחפור בו לקידום האידיאולוגיה השמאלנית-קיצונית האישית שלהם הרי שיש לשפטם ולהשליכם לכלא לשנים רבות בעבור הסבל הבלתי מוצדק שגרמו ליהודים חפים מפשע.
"האם לא כולם שווים בפני החוק במדינת ישראל, האם יש שווים יותר ושווים פחות?"

24. השמאל הקיצוני מקים תשתית לאינתיפאדה השלישית
ב 30.4.08 פורסמה כתבה בעיתון "אל קודס אל ערבי" {היוצא לאור בלונדון} והנחשב לאמין ביותר במדיה הערבית, בנוגע לתכנון של הפת"ח לארגון פרוץ אינתיפאדה שלישית בסגנון ובשיתוף השמאלנים האנרכיסטים לפי מודל בילעין – באינתיפאדה זו בהתאם לתכנון ישתתפו אלפי שמאלנים-אנרכיסטים מכל העולם וערביי ישראל!.

לשם כך הקימו השמאלנים הישראלים חברת "תיירות" בינלאומית הנקראת "תיירות-אלטרנטיבית" שמטרתה הכנת התשתית לאינתיפאדה השלישית. במסגרת פעולות חברה זו מגיעים אלפי אנרכיסטים מכל רחבי העולם לסיורים "תמימים" ברחבי הגדה המערבית שם הם עורכים פגישות עם פעילי שטח פוליטיים פלסטינים ,יוצרים הכרויות ולומדים את תנאי השטח ע"מ שיהיו מוכנים להשתלב בתוכנית האינתיפאדה השלישית ביום פקודה.
תנועות השמאל-האנרכיסטיות המקומיות הנתמכות פיננסית על ידי ארגוני אנרכיסטים בינלאומיים ועל ידי איראן החיזבאללה והחמאס מכינים את הקרקע לפרוץ אינתיפאדה שלישית על מנת להקל את הלחץ הבינלאומי מעל איראן ושאיפתה לייצור נשק גרעיני. בנוסף, מכינים ארגוני שמאל אלו את התשתית במחוז יו"ש להתקוממות מזוינת במידה ותפרוץ מלחמה בין סוריה / חיזבאללה וישראל. בכך הפכו ארגונים אלו לסכנה אסטרטגית לקיום ישראל .

25. שופרם של השמאל הקיצוני הינה "הטלוויזיה החברתית"
שופרם של השמאל הקיצוני הינה "הטלוויזיה החברתית" אשר החלה לפעול בשנת 2006 במסגרת "קהילת סינקופה" (ארגון לשינוי חברתי). עיון מהיר ברשימת חברי המועצה המייעצת של "הטלוויזיה החברתית" מלמד היכן היא ניצבת באשר לנטייה הפוליטית. לדוגמא: פרופ' גדי אלרזי, עו"ד מיכאל ספרד, פרופ' נעמי חזן, הגב' תמר גוז'ינסקי ועוד "אוהבי ציון" נוספים מהללו. לכאורה מטרות המייסדים כפי שמופיע במצע ההתארגנות הינן נאותות עד שצפייה בחומרים המופיעים בה מלמדת על החדגוניות המשמימה שלהם דהיינו, הפלסטינים תמיד קורבנות וצודקים בכל טיעוניהם, והישראלים תמיד, אבל תמיד מנצלים וכובשים.

26. פשיטות ההרס של השמאל הקיצוני
חלק מהשמאלנים-האנרכיסטים, ישראלים ותושבי חוץ עברו להתגורר בכפרי הערבים בגדה המערבית ובחושות נסתרות, משם הם גחים לפשיטות ההרס והשנאה שלהם נגד יהודים-מתיישבים חפים מפשע, האנרכיסטים לא בוחלים באמצעים על מנת להתסיס את האוכלוסייה הערבית הפלסטינית ביש"ע נגד שכניהם היהודים.
לדוגמא: יומיים לפני ראש השנה האחרון הגיעו שלושה פעילים שמאלנים-אנרכיסטים אל השייח' של חמולת ג'עברי מחברון והציגו לפניו תוכנית למהומה. השלושה ביקשו מהשייח' לחתום על מסמך ייפוי כוח משפטי לפיו הוא מאשר להם לפעול בשמו בנוגע לאדמות במאחז 'חזון-דוד' באזור חברון, שלטענתו של השייח' שייכות לו. על חלקת האדמה הספציפית שוכן בית הכנסת בין בתי הערבים הסמוכים. תוכניתם של השמאלנים (שמעוניינים לעורר מהומה) הייתה לפלוש למקום, בליל החג, ובעזרת טרקטור שיחביאו להרוס את בית הכנסת הניצב במקום. השייח' סירב לחתום על ייפוי הכוח (מסתבר שהערבים פחות קיצונים מהשמאלנים)

27. מיהי ומהי "הקרן החדשה לישראל "
"הקרן החדשה לישראל " הוקמה על מנת לנסות להשפיע על הפוליטיקה הישראלית מבחוץ דרך ארגונים חוץ-פרלמנטרים עולמיים כמו גם האקדמיה האמריקנית והאירופית. בשלב זה הצטרפה לפעילות הקרן תנועת "שלום עכשיו" אשר זיהתה את הפוטנציאל הגלום בה והינה מכווינה מאחורי הקלעים ומצנעה את הפעילות החתרנית הבינלאומית כנגד מדינת ישראל הרשמית. תנועת "שלום עכשיו" הקימה סניף גדול ומושקע בארצות הברית לשם כך.

"הקרן החדשה לישראל " תומכת בתחום "זכויות האזרח". המדובר בארגונים כמו "שלום עכשיו", "בצלם", "המוקד להגנת הפרט", "מוסאווה", "זוכרות", "עדאללה", "מחסום ווטש", "שוברים שתיקה", "במקום" "גוש שלום", "איתיג'אה", "קשב", "עיר עמים", "גישה", "יש דין", "אג'נדה" וכיו"ב, ארגונים הרודפים את הפרויקט הציוני ומתמקדים בנושא זכויות האדם בהקשרן כאנטי לאומית ישראלית ויהודית, כך ע"פ דו"ח על פעילות הקרן מטעם הקרן.
הקרן החדשה לישראל " חותרת ל"מדינת כל אזרחיה" אשר לא תהיה יהודית, לא ציונית ולא דמוקרטית. אשר בה רוב פלשתיני, אשר זכות השיבה המלאה תוענק לו ישלוט על מיעוט של יהודים.
מעשי "הקרן החדשה לישראל " כנגד ישראל אשר הגיעו לשיאם באספקת חומרים שיקרים להלל לאותו אוטו-אנטישמי גולדסטון על מנת שיפיק את הדו"ח המשתלח, השקרי והפרוע כנגד מדינת ישראל.
הבה ונסיר כל צל של ספק. ארגוני השטנה הישראלים היו מודעים ידוע היטב באשר למגמה ולכיוון אשר בו צעד הגולדסטן, אך הדבר כמובן לא מנע בעדם להמשיך ולהגיר את הארס כנגד מולדתם. אין גם אפשרות כי אותם הארגונים, אלו "משונאי החינם בינינו", לא היו מודעים לבעייתיות של המידע שהעבירו לגולדסטון באשר הרי לא קיימו חקירה ממצה כהליכתה ולכל היותר גבו מספר עדויות מפלסטינים בוגרי אקדמיית פיאסקו ה"פאליווד" של "אל דורה". ברי היה להם כי החומר היה שיקרי, ולא אובייקטיבי בעליל, המוציא דברים מהקשרם, המתייג את המתגונן כקלגס התוקפן, משמיץ ומוטה חריפות נגד ישראל ובכל זאת, מאחר שתאם את דעתם וגישתם הבסיסית כנגד מדינת ישראל ועמה היהודי, דבקו בגרסתם בלא שטרחו כמובן לאמת הממצאים.
בכך הפכה עצמה "הקרן" עם עמותותיה הללו לאיום אסטרטגי קיומי על מדינת ישראל!!!.

באפריל 2009 החלה ועדת גולדסטון את פעולתה מטעם האו"ם. לחץ בין-לאומי כבד על האו"ם קדם להחלטה על מינוי הועדה, לחץ לו היו שותפים מישראל בעיקר ארגונים מ"הקרן החדשה לישראל".
דו"ח גולדסטון נעזר בארגונים לא-ממשלתיים רבים (NGOs) כמקורות מידע ואסמכתאות לביסוס טענותיו וממצאיו, ביניהם גם 16 ארגונים הנתמכים מידי "הקרן החדשה לישראל": "עדאללה"; "שוברים שתיקה"; "בצלם"; "האגודה לזכויות האזרח בישראל"; "המוקד להגנת הפרט"; "הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל"; "יש דין"; "רופאים לזכויות אדם"; "גישה"; "במקום"; "רבנים למען זכויות אדם"; "איתך"; "קול אחר" וארגוני "קואליציית נשים לשלום" ובהם, "פרופיל חדש", "מחסום ווטש" ופרויקט "מי מרוויח מהכיבוש".

ניתוח דו"ח גולדסטון מעלה כי משקל ההסתמכות של מחברי הדו"ח על ארגוני "הקרן החדשה לישראל" מתוך כלל המקורות הישראלים עומד על 42%. ניתוח מפורט יותר של הנתונים מעלה כי מבין הארגונים הישראלים המוזכרים בדו"ח, שעל בסיס פרסומיהם מבסס דו"ח גולדסטון את האשמותיו נגד צה"ל וישראל, ישנם כאלה שסותרים בפרסומיהם את טענות הדו"ח או שהינם בעלי עמדה ניטרלית כלפי טענות אלה. מסתבר ש92% מבין הציטוטים המעלים טענות נגד ישראל, מתוך כלל הארגונים ישראלים, מקורם בארגונים הממומנים על ידי "הקרן החדשה לישראל". בלא פרסומי הקרן, לא היה לדו"ח גולדסטון ביסוס לרוב טענותיו השאובות כביכול מארגונים ישראלים. הארגונים הלוחצים להקמת הועדה, הם אותם הארגונים עליהם מתבסס הדו"ח כדי להצדיק את טענותיו נגד צה"ל וישראל, חלקם הגדול של ארגונים אלה נתמך מידי הקרן.

דו"ח גולדסטון אשר פורסם בספטמבר 2009, גרם למדינת ישראל ולצה"ל נזק בין-לאומי חמור.
ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ביטא את הדברים בכנסת באמרו כי: "ישראל עומדת מול שלושה איומים מרכזיים: איום הגרעין האירני, איום הטילים, ואיום שאני מכנה אותו איום גולדסטון... גולדסטון זו מילת קוד לדבר הרבה יותר רחב - ניסיון לשלול את הלגיטימיות לזכות להגנה עצמית של מדינת ישראל.

28. אנשי התיאטרון שמחרימים הופעות ביישובי יהודים מעבר לקו הירוק.
אנשי התיאטרון הצבועים אשר לא מוכנים להופיע באריאל (אבל יתנדבו להופיע בעזה) מציגים הצגה ששמה "הו אלוהים" (וכל ההצגה עוסקת בכך שאין אלוהים), השאלה הנשאלת היא האם הם היו עושים הצגה שאין את אללה בערבית???
להלן רשימת אנשי התיאטרון הקוראים לחרם תרבות ביישובי יהודים: יוסי פולק (אבא של יונתן- איך לא ניחשתם?), דורון תבורי, איתי טיראן, דורי פרנס, אופירה הניג, ירון ברובינסקי, דרור קרן, גורן אגמון, אלברט כהן, מיכה סלקטר, אולה שור סלקטר, עודד קוטלר, מוטי לרנר, יעל רונן, מיכאל כורש, יוסף סוויד, בעז גאון, אברהם סלקטר, שיר אידלסון, נורמן עיסא, פרופ' גד קינר, פרופ', אבנר בן-עמוס, תמר קינן, ענת גוב, רינה ירושלמי, חוה אורטמן, שרה פון-שוורצה, אהרון אלמוג, מרים גורצקי, ירדן בר-כוכבא, סביון ליברכט, יהושע סובול, אילן תורן, בן ציון מוניץ, נמרוד ברגמן וורדית שלפי.

29. נשים ישראליות שמכניסות עשרות ערבים וערביות ללא אישור כניסה לישראל.
ואסיים במודעה שפורסמה בעיתון "הארץ" (איך לא ניחשתם?) שמתמצתת את כל מה שנכתב במאמר זה...
מדובר בנשים (בנות תשפוכת השטן) שמאמינות שמדינת ישראל איננה מדינת היהודים ופועלות לכרסום ישראל מבפנים.

להלן תוכן המודעה:
______________________________________________________
ביום שישי 23.7.2010 תריסר נשים יהודיות ישראליות (ראו שמות בהמשך) העבירו במכוניותיהם הפרטיות לישראל עשרות ערבים וערביות ללא אישור כניסה וללא בדיקה כלשהי תוך הפרה בידיעה את חוק הכניסה לישראל. ראו ציתות: "איננו מכירות בחוקיותו של חוק הכניסה לישראל שמונע מפלסטינים את הזכות לנוע בחופשיות מכיוון שישראל היא ארצם של הפלסטינים".
פעולה זו בוצעה כנקמה נגד מדינת ישראל עקב תלונה של הפרקליטות למשטרה נגד אילנה המרמן שכבר מבצעת עברה זו כבר זמן רב..
כמו כן אותם תריסר נשים יהודיות ישראליות אמרו ראו ציתות: "הגיעה השעה שאנשים הגונים יתמרדו ויחוללו מהפכה בישראל. החובה הזאת נהיית דחופה אף יותר בשל העובדה שישראל הכבושה הזאת איננה ארצנו, אבל שלנו הוא הצבא הפולש".

ואילו שמות הנשים (בנות תשפוכת השטן) במודעה שפורסמה ופועלות לכרסום ישראל מבפנים :אילנה המרמן-ירושלים, אנלין קיש-רמת השרון, אסתי צאל-תל אביב, דפנה בנאי-תל אביב, כליל זיסאפל-תל אביב, מיכל פונדאק-שגיא-הרצליה, ניצה אמינוב-ירושלים, עירית גל-ירושלים, עפרה ישועה-ליית-תל אביב, רוני אילת-בנדה-כפר סבא, רונית מריאן-קדישאי-רמת השרון, רותי קנטור-תל אביב.

אנא אתם מוזמנים להיכנס ללינק :
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=...

ובו תמצאו מידע מעניין מה קרה בעבר כאשר הסיעו ערבים לישראל ללא בדיקה נאותה.

קישורים והרחבות
קבוצת "אנרכיטים נגד הגדר" והאידאולוגיה האנרכיסטיתhttp://meta7.net/uri/stuff/bakunin2bilin.html1
' אתר אינדימדיה ישראלwww/ndymedia.org.il2.
סיורים לאנרכיסטים תושבי חוץ כהכנה לאינתיפדה השלישית http://www.toursinenglish.com/3.
יונתן פולק – אנרכיסטhttp://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Pollak4
ד"ר עמוס גולדנברג-אנרכיסטhttp://rotter.net/forum/talking/16153.shtml5
http://indymedia.org.il/sites/default/files/usermedia/application/7/dire...
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=17846&foru....
התפרעויות שמאל קיצוני ואנרכיסטי בחברון http://rotter.net/forum/scoops1/26947.shtml8
פרובוקציות אירגוני השמאלhttp://www.inn.co.il/News/News.aspx9
אנרכיסטים מחבלים ושורפים ציודhttp://www.news1.co.il/Archive/001-D-143961-00.html10.
קישורים נוספים לנאמר כאןhttp://cafe.themarker.com/view.html?t=65502311 .
מהי בגידהhttp://www.2all.co.il/web/sites/kolhaemet/PAGE14.asp12
אימון קונספירטיבי ב"סלון מזל"http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=316313
- הבוגדנות הנכלולית יצוקה בהםhttp://www.youtube.com/watch?v=99hiJpLhCzQ&feature=related14
ושוב הבוגדנות הטבועה באנרכיסטים, קבל עם ועדה http://www.youtube.com/watch?v=d3Fc9mkyYOI15
חתרניםhttp://indymedia.org.il/sites/default/files/usermedia/application/7/directactionbooklet.pdf16;

לסיכום
אנרכיסטים זו הגדרה אחרת לחלאות אדם, וכמובן שאסור להגיד (אבל נגיד) את זה בקול רם כי כולם, כולל אדולף היטלר, בני אדם, ויש להתעצב על מותו של כל אדם - אלא השאלה היא מה המדיניות???

חשוב לציין את ההתייחסות הנחרצת של הממשל הפדראלי האמריקני (ארה"ב = הדמוקרטיה הגדולה בעולם) שהשכיל לרסק את ראש נחש הצפע השמאל-קיצוני לפני שהספיק להכיש. המושג 'דמוקרטיה מתגוננת' המוכר כה היטב לאמריקנים אינו ידוע כלל במחוזותינו.

ההיסטוריה ופשעי העבר נגדנו עלולים לשוב וביתר שאת אם לא נשכיל לדחות ולהלחם עד חורמה בשקרים הגדולים והמתועבים הללו שמטופחים צומחים ומכים שורש בזכות שמאלנים יפי נפש מאוסים ובעלי אינטרסים מתוכנו.

בבקשה תדפיסו, תשמרו, ותפיצו את זה לכל החברים שלכם. מכיוון שחיים בתוכנו הרבה שמאלנים-אנרכיסטים ייתכן ש"בזכותם" חס וחלילה בעוד עשרים שנים כאשר יהיו כאן מספיק ערבים (איחוד משפחות) יהיה לנו ראש ממשלה ערבי והיהודים יאלצו לחזור בחזרה לגלות !

"הדבר היחיד ההכרחי לניצחון של הרוע הוא שאנשים טובים יעשו כלום" (הפילוסוף אדמונד בורק 1729-1797)

التعليقات

Random Image

The Real History of Having Settled To Complete Reviews
 

تلقيم

لَقِّم المحتوى Features

لَقِّم المحتوى Newswire

 

ابحث