Upcoming Events

  • Against Wall נגד הגדר(Now)
  • Hebron Protest(Now)
  • חייבים לחתור לשלום ملزمون بالسعي نحو السلام(0 ساعات)
  • עושים סדר בשמאל... הפעם בחיפה(يوم واحد)
  • Queer Scavenger Hunt in Jerusalem(0 أيام)
  • חרם או חלם(0 أيام)
  • תמיכה במאבקן של עובדות הניקיון באוניברסיטאות(0 أيام)
 

الإبحار

 

Global IMC Network

  • www.indymedia.org
 

שייח ג'ראח

04/06/2010 16:00
הפגנה בשייח ג'ראח

היום הוא יום לא פשוט לכולנו. זהו יום לא פשוט לכל האלפים שעמדו במשך חודשים ארוכים לצד המחאה בשייח גראח. לכל עשרות האלפים התומכים במאבק החשוב ביותר היום על עתידה של החברה בה אנו חיים.

 

היום נוספה למחסומים המשטרתיים הפיזיים בשכונה החלטתה של השופטת זיסקינד, המציבה מחסום נוסף בפני המאבק שלנו. בהחלטתו מנסה בית המשפט למנוע מפעילים מרכזיים במאבק לקחת חלק בכל אירוע פומבי הקשור לשייח גראח למשך חמישה חודשים, ואף למנוע באופן גורף את הגעתם של הפעילים לשכונה בתקופה זו. בכך התייצב בית המשפט באופן חד משמעי לצידה של משטרת ירושלים, תוך שהוא מצטרף לניסיונותיה של המשטרה לדכא ולשבור את המאבק. אנחנו יודעים שכמו בעבר ניסיונות הדיכוי רק יעצימו את כוחנו מול העוולות שכנגדן אנו נאבקים.

 

גם נוכח האתגר החדש הזה נעמיד את התגובה היחידה שאנחנו יכולנו להציע: סולידריות. סולידריות עם שותפינו הפלסטינים כנגד הניסיון לייהד את שכונתם ולגרשם מבתיהם; סולידריות עם חברינו העצורים כנגד הניסיון להשתיק את מחאתם; סולידריות עם אחינו האזרחים המבקשים לחיות בחברה דמוקרטית בה אכיפה פוליטית על-ידי המשטרה היא דבר שאין להעלותו על הדעת. חוק חייב להיות שווה לכולם. חוק שנאכף בצורה מפלה מערער על עצם חוקיותו.

 

בשם הסולידריות אנו קוראים לכולכם להגיע להפגנה בשכונה ביום שישי הקרוב, ולהתייצב יחדיו ולהעביר מסר ברור לבית המשפט השלום ומשטרת המתנחלים-לא תוכלו להמית התנגדות עממית!

 

זהו הרגע שבו כולנו צריכים להתגייס, לקרוא לחברים להצטרף אלינו, לעמוד כתף אל כתף מול ההשחתה של מערכות אכיפת החוק שנגע הכיבוש התפשט בהן.

 

יום שישי, ארבע, שייח ג'ראח. אנחנו קוראים לכם\ן להצטרף אלינו. פרטים נוספים בימים הקרובים.

 

     

التعليقات

Random Image

2609003604_5f3b0d7d3c
 

Newswire

سبت 5 June 2010
جمعة 4 June 2010
 

تلقيم

لَقِّم المحتوى Features

لَقِّم المحتوى Newswire