Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

לא יודעת
author: אלמונית



אני מנסה להגיד כי זה ממש לא מזיז לאנשים מה אחיירים מרגישים, אז מה זה כבר משנה אם כותבים על זה;

אז את הפלשתינאים דורסים כבניי אדם ? "ץץץדרכים לעורר את תשומת ליבם לנושא ? " ובכן, עד כמה שאני מבינה את זה, אני, אישית, מאמינה באי אלימות, אך, אם לא אמצא דרך אחיירת להיתמודד עם מוסלמי פאנאט, ברור לי כי עשוי להיות פה מאבק; אוייבים, כן; ומהסתם הוא ייהרוג אותי .

אני עדיין לא בעד איסלאם, כפי שאני לא בעד ייהדות .

הם ממשיכים לדכא אותי בכל אופן, אני אישית, מקווה לשיחרורו של האדם, וכפי שאני רואה את השיחרור הזה, כן, אני , המסווגת ללא מחשבה נוספת לקגוריית הכובש הנאור, ומה לעשות, אני כבר בטח לא יודעת מה לעשות, אני תומכת בשיחרור מדת, ומחברה המקפחת ומדכאת קבוצה אחת על פניי האחרת, כפי שאני, אישית רואה דיכוי, ומהו דיכוי בעייניי .

אם אקיים הפרדה ביין "החברה המערבית", ל"חברה המוסלמית", עדיין, כל עוד שתייהן פועלות בצורה דכאנית, איין לי כוונה ליתמוך בהן; כלומר, מכריחים אותי ליתמוך בהן, ובקיומן, אך, בפנים, אני ממש לא בעד זאת, ולא בעד האחרת .

וכמובן, בסה"כ , כל העניין ה"חברות", וה"תרבויות" האלו, הוא סתם המצאה מפגרת בעייניי, במטרה להעלים את חייו וריגשותיו של הפרט, במטרה לנכס את עצם קיומו, לרצונה הטוב והכל יכול של המערכת, ושל היושבים בראשו של סולם ההירארכייה, כזה או אחר.

ואז כבר באמת לא משנה לאף אחד, מה מישהו אחר חושב, ואז קוראים כל מיניי דברים כאלו, שאנשים חוטפים סטירות, בגלל שהם הולכם עם מיכנסיים קצרים .

גם מאנשים, שתכלס, ראו כבר את הכובש המדובר אייזשהם חמישים ביליון פעמים, והמכנה המשותף העיקרי שלהם, הינן הייתנהלות האלימה והכוחנית שלהם.

בכל מקום אותו הדבר, גם אם השמאלני הוא עשיר, וגם אם הערבי הוא עני .

אפשר ללכת מכות גם עם השכן שלך, וביידיים חשופות, אפשר לנסות

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.