Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

יסמין היא לא נציגת הציונות.
author: תומר לוי



לכל האיסלאמדים המטומטמים ששמו את יסמין בתפקיד שליחת הציונות, שבאה לכפר על הכיבוש, או שתתעוררו משטיפת המח הגסה שעברתם כאילו כרגע חזרתם ממערכת החינוך הפלסטינטאית או שפשוט תודו ששום דבר אחר- מלבד לראות את דגל פלסטין מתנוסס בחיפה בבאר שבע ובטבריה, לא מעניין אותכם.



יסמין היא לא שליחת הציונות. היא אדם, אינדיבידואל שבא להתנגד לגדר במסחה נקודה. וזו הייתה מטרת הגעתה ותוו לא!

ואותה יסמין, כן יסמין ולא הגברת הראשונה של הציונות הכובשת, עברה באותו היום ניסיון להתעללות ודיכוי כאדם וכאישה. ואתם שותקים ותומכים כמו איזו חבורת סוטים מטומטמת.

זה לא משנה באותו הרגע מה קורה בפלסטין בהודו או בסין, יסמין עברה דיכוי נוראי שמגיע מתרבות מדכאת ונוראית שבטח לא יותר טובה מאותו קפיטלזים שכולנו אוהבים לשנוא, ולזכותה היא עמדה איתנה ונלחמה בו.

היא לא שליחת הציונות והיא לא צריכה להצטער ולהוריד את ראשה מול אף אדם שמבקש ממנה לוותר על עקרונותיה!תתביישו לכם! אני מזועזע מצרות האופקים שלכם שמטילה אור מכוער על כל העניין הזה שנקרא "שחרור".



יסמין כמו שאמרתי מקודם אני מצטער בשבילך שרק באותו היום עמדת על טיבם של האיסלאם ותנועות השחרור וכל כך הופתעת ונפגעת ומאחל לך כל טוב מלווה בהמון תמיכה והערצה.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.