Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

סתם משהו אודות אנורקסייה
author: אלמונית



היי,



אני רוצה להגיד לך משהו :

ישנם אנשים שאף פעם לא היו אנורקטיים, אם נכנה זאת כך, והם לא מבינים כאב ועצב של אנשים, אשר לא נוח להם להבין; שיטות אלימות , תמיד עדיפות להם, ומשום מה;

הם מדברים על שבירת רצון, אך זאת נניח, המיתקיימת במוסדות פסיכיאטריים, בהן מאושפזים אנשים הסובלים, מאנורקסייה, ביין השאר בכפייה, יכול להיות כי מבחינות מסויימות כולם, או רובם בכפייה ( טוב, זה בעצם לא חשוב )

מקומות בהם מיתנהלת שבירות רצון אלימות ומזעזות, כמו גם שטיפות מוח בתמיכת המימסד והחברה,

הם נאלמים, או לועגים; הם אולי חושבים, שאנורקסייה, למשל, זה משחק; אולי הם כה מקובעים על חשיבות פאשיסטית של דימויי גוף והופעה חיצונית פאשיסטיים, עד כדיי שהם אולי מיתייחסים גם לאנורקסייה, בתור סוג של חזות חיצונית כלשהי, אני בכל אופן חושבת כי אנורקסייה הינה משהו אשר נימצא בפנים, בלב, בלב קודם.

בנוגע לביטויים הגופניים שלה, כפי שהם תופסים אותה, ובכן "הדימוי האנורקטי" המגוחך והפאשיסטי של החברה המחליטה כמה רזה או כמה שמן בן אדם חייב להיות, ולכמה רזה או כמה שמן עליו לישאוף, מה טבעי, מה לא טבעי, מה פאטריארכי ומה פמיניסטי, ובכן, אני חושבת כי אלו אנשים אשר הם לא רואים הרבה בחוץ, ברחוב ; רובם כלואים במוסדות, אני מניחה כי הרבה מהאנשים אשר החברה מוקיעה ובועלת כ - "חוליי אנורקסייה", ייאלצו לעבור באותם גייטאות נאציים, מוסדות פסיכיאטריים סגורים כאלו ואחיירים, למשך שארית חייהם, ואחיירים,, אנשים אחיירים, או גם הם - עצמם, פשוט יימשיכו ליסבול מהמחלה כל חייהם ביין אם תערב מראה חיצוני "אנורקטי", כפי הגדרת החברה, וביין אם לאוו .

"אייך זה ניראה ? "

בחורה, למשל ( יש גם בחורים, וביכלל ), בת עשרים לערך, אשר מיכנסיי טייטס מלייקרה, אשר אמורים להילבש מבחינת מידה, על גופה של ילדה מערבית בת ארבע,או בת שבע ( ביחרו את הגיל בהן יילדות צעירות רזות יותר סטאטיחסטית, מכייוון שאף אחד לא מיתעניין כבר מזמן ברגשות של אנשים, ובדברים קיימים , מלבד עובדות סטאטיסטיות מדעיות, ייביישות ) מתנופפים להם על רגלייהה, כמו שמיכנסיי ספורט רחבים, היו מתנופפים על רגליו של צעיר, העוסק באתלטיקה קלה ובפעילות איירובית על בסיס תחרותי .

היישיבה על האסלה, למשל, עשוייה להיות חווייה ממש מפחידה, לפעמים חושביםעל זה, לפעמים לא כל כך, ולפעמים משתדלים שלא כל כך .

רב האנשים נחים מהמראה הזה. רובם חסריי לבב, אהבה , והבנה ליראות בו כל יופי, או להעריכו כחיובי .

חלק פשוט נדחים ונגעלים , פשוט, ממש ככה .

אני יודעת שאני מוצאת בו בקלות יופי, והוא טבעי בעייניי .

אני חושבת, כי אנשים אחיירים רבים, לא מבינים את העצב, והפחד, והסבל, השינאה גם בערך, שיכולים להייחוות יל ידיי אדם אנורקטי .

אולי האנשים האלה גם לא יודעים מהי אהבה .

אולי, אנשים אנורקטיים, באמת נועדו ליחיות בעולם אחר, טוב יותר, עולם ללא מוסלמים פאנאטיים, ערסים מרושעים,ואישפוזים פסיכיאטריים כפויים, בכלל, בכלל .

אחר כך יידברו איתי אודות כיבוש; כן, בטח שזה כואב לי, אולי אני אצפה בזב בטלוויזייה מתיישהו, אחר כך .

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.