Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

נמאס לי..
author: ליסה



מממ...בגדול אני חושבת שסטית מהנושא.אני מקווה שאת לא חושבת ש"מחלת הנפש" שלך היא סיבה מספיק טובה לפוצץ הפגנה בשבילה ושהבנת שהנקודה הזו מתחברת למקום רגיש יותר.היחס לנשים בחברה הפלסטנאית לדוגמא או היחס של גברים משני המחנות לגוף שלך.ואי היכולת להפריד בין המאבקים.גם בתור אישה שאכלה כל החיים שלה אני יכולה להבין מה זה רעב .לשמוח על מה שיש לי ולרצות לחלוק עם אחרים.אני שמנה בלי מרכאות ואני לא רואה בזה קללה.

אני מקווה שאת מבינה את ההבדל בין אונס בכוח לבין לא להכניס אוכל לפה [אחד נעשה בכוח והשני נעשה מרצון]אני לא מזלזלת בקורבן אני פשוט לא תקועה בעמדה הזו אני לא מאשימה אותך או אף ילדה אחרת שהופכת לאנורקסית זו מחלה חברתית וזה שילדות מתות מזה מראה כמה היא עמוקה.אבל הדרך להתמודד איתה היא להציב מודל אחר ולהאמין שזכות הדיבור שלך נובעת מזה שאת לא כזו ולא מזה שאת כן.את לא חייבת להיות במקום של החלש.אבל זה כל כך לא הנושא!

לגבי הגוף יש בדתות חפיפה בין טמא[רע] לבין מגרה[טוב,לפחות בעיניך אם כל כך דאגת איך אנשים רואים אותך ואם את לא שמנה עבורם]אני לא יודעת את שמנה ואני בטוחה שזה לא מה שהפריע לאנשים האלה.ואם אין לך את הרגישות לזה אז אולי באמת כדאי שלא תבואי להפגנות

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.