Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

what the fuck??
author: ליסה



נשבעת לך בחיי שאני לא מבינה אם אני לא הבהרתי את עצמי או את לא הבנת מה שכתבתי.הדיון הזה התמקד בשתי נקודות אחת אם יש לאישה ישראלית זכות להביע דעה ומחאה בהפגנה למען מטרות פלסטניות והשניה האם מכנסיים קצרים הם הביטוי לפמינזם או שרק בקונטקס הספצפי ההוא התאפשר לויכוח ההוא להתעורר.הציטוט שרשמתי בא לתמוך בך במאה אחוז יש בעיני לגטימציה להרים את הקול.החלק השני בא לשאול שאלה יותר רחבה על פמיניזם נעדר קונטקס.והשאלות האלו הן שאלות פמינסטיות כי אולי ביחס לפלסטיני זה נועז ולוחמני ללכת במכנס קצר אבל בתל אביב זה לא אקט פמיניסטי לכן לא באמת מענין אותי איפה רכשת את המכנסים רק רציתי להגיד שאולי זה לא אקט כל כך פמינסטי בעיני[ואני לא שוללת אותואני שוב אומרת שסוגיית הגוף מורכבת בעיני ושאין לי כוח להכנס לזה אבל זה לא התחסדות]

ובנוגע לאונס באופן אישי אני חשה שאונס הוא לא רק המעשה הפיזי אלא גם רמיסה של מחשבות או דעות או כפייה מכל סוג נכון שהשיר קיצוני אבל בכל זאת הוא קצת מתאים.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.