Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

ליסה
author: יסמין



את פשוט דוחה.



איך את מעיזה לשפוט אותי. וגם איך גדי מעיז לשפוט אותי בתור עניין ה"שבע" הזה שלו. מה אתם מבינים בכלל?





אם אני אגיד לך שאת כל הבגדים שלי קיבלתי מאחותי, אז זה עושה אותי פחות כובשת רשעה? אם אני אגיד לך שאף פעם אני לא קונה בגדים, חוץ ממחממי אוזניים שקניתי בחורף, אז אני יותר "בסדר"? אם אני אגיד לך שאף פעם בחיים שלי לא גילחתי רגליים, אז אני פחות כובשת ממשהי שכן? אם אני אגיד לך שאני מרעיבה את עצמי כבר שנתיים, אז אני פחות כובשת מאנשים בריאים?



בגלל אנשים כמוכם אנשים מרעיבים את עצמם. אם לא הייתם אומרים לנו כל החיים: אתם כובשים. אתם שבעים ויש אנשים רעבים בעולם. אתם אשמים אתם הצד הכובש אין לכם זכות לדבר כי יש לכם מה לאכול. אין לכם מוסג כמה אנשים מרעיבים את עצמם בגלל שאנשים כמוכם מדברים ככה.



אני בטוחה שכולכם שבעים יותר ממני. אני מקווה שכולכם תעברו את מה שאני עברתי. אני מקווה שתרגישו טוב טוב את המחט של האינפוזיה בתוך הגוף כשיתחילו לדחוף לכם אוכל בכוח. אני מקווה שתרגישו טוב טוב את החדירה הזאת לתוך הגוף שלכם. אני מקווה שתרגישו איך אתם לא יכולים ללכת יותר ממאה מטר בלי להרגיש שאתם עומדים להתעלף, אני מקווה שתסתכלו על עצמיכם במראה ותראו תמונה מברכנאו.



שמאל שבע אמא שלכם!!!!!



אני יודעת שזה ממש לא קשור לדיון, אבל זה לא איכפת לי. שאף אחד לא יעיז לקרוא לי "שמאל שבע"

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.