Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

יסמין אל תתאבדי
author: אמיר גבעול (agivol@yahoo.com)



רגישות תרבותית עובדת לשני הצדדים אבל אצל חלק מהכותבים פה חוסר איזון בכוח בין הצדדים אומר שרק הצד המדכא צריך להתחשב בצד המדוכא.

ניקח דוגמא הפוכה, יהודים מארגנים אוהל מחאה בחיפה נגד התוכנית הכלכלית ומזמינים פלסטינאים וכשאלו מגיעים היהודים מעירים לפלסטינאים שמאוד מפריע להם שהנשים הפלסטינאיות מסתובבות בלבוש ארוך כלכך ואם הם יכולות בבקשה ללבוש קצר כי הלבוש הארוך לא מקובל אצלם בקיץ.

מיד היתם מאשימים את המארגנים בהתנשאות, ובצדק, בדיוק כמו שהמארגנים במסחה אשמים בהתנשאות. התנשאות של קבוצה מדוכאת היא רק טיפ-טיפ-טיפה פחות מתנשאת מאשר זו של קבוצה מדכאת (בגלל שיש יותר סימפטיה למצבם באופן כללי) ובכל מקרה זה לא מצדיק בשום אופן התנשאות מהסוג שראינו.



ולכל הלאומנים פה, שחושבים שסכסוכים לאומיים/מעמדיים קודמים לכל ומאשימים את הכותבות האחרות בבורגנותן, גם לי בא לשלוף הערה מפלה שלא קשורה - יא גברים דוחים, אתם מוציאים שם רע לגברים, תתביישו לכם שוביניסטים. בתור גברים אתם לא מסוגלים להבין בכלל על מה יסמין מדבר אז תסתמו יא גברים שבעים.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.