Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

משהו שאני חושבת
author: אלמונית



צריך להשמיד את הדת המוסלמית, ואת התרבות המקומית, כמו גם את כל שאר החברה בסביבה, מבחינות של דת וחברה ( למשל הזת של הכובשים כאן, נו, , זאת עם החנוכיות -- כן, ייהדות )

אם אני אחפש לתת כבוד לתרבות "כאן", או "שם", או לחברה ,כאן", או "שם", אגלה כי אין בייכולתי לעשות זאת, מכייוון ש"שתייהן" אלימות, כוחניות, ומזעזות בעייניי, ובדוהי הומו שייברח לישראל, וייעבוד בגן העצמאות בתור זונה, בפחד מתמיד מפניי המישטר "פה", אשר אפילו עשויי להפלותו (?) יותר מאשר זונות אחיירות שם, עקב היותו בדוהי...אז רגע, מה קורא פה ?

אני אישית סבורה, כי גם תחת עולה של תרבות כזאת או אחרת, לא כולם מצליחים להישתלב בה הייטב, וחלק אולי גם לא מרגישים חלק מאותה תרבות, תהייה אשר תהייה, אף פעם; ייתכן גם כי הם ניכשלים ביישום כילליי ההיתנהגות הלא-כתובים שלה, במידה מישתנה, כזאת - או - אחרת, וייתכן כי לעיתים גם החברה בה הם חיים מבחינה בכך, במידה כזאת-או-אחרת; לפעמים הם סובלים כתוצאה מכך, לאחר מכן, לעיתים החברה מוקיעה אותם, בהתאם, מוקיעתם על גביי צלב כזה - או - אחר.

אם אני מרגישה כי חברה זאת, או החברה האחרת ( אמממ... מס' 1 או מס' 2 ? ), מקבלות אותי בתוכן כפי שאני, אז אולי יש לי בעייה; ואולי אוקע על ידיי אחת מהן, בשלב כזה או אחר, בצורה איומה כזאת או אחרת, ניראה לי שכאשר מוקיעים כך מישהו, זה אולי גם דיי עצוב, גם אם הערבים ייאמרו " מהאל ", ומערבים יאמרו "מהסוסייס" זה עדיין ניראה לי עצוב.

תחשבי על הבדוהי ההוא למשל, שיכול להיות לו עצוב, הוא, למשל, ממיליון ואחת סיבות, הוא, עצמו, כפרט, ולעזאזאל, אחד הדברים אשר אני מנסה לאמר פה, הוא : אולי הוא בכלל לא בדוהי, מה זה בדוהי לעזאזאל בכלל,מי יודע מה זה בדוהי ביכלל, אולי הוא בכלל לא בדוהי .



נ.ב. כוונתי ל"סוייס", כמו המילה הלטינית, וכמו מדע-החברה ( והמדינה ? ) המהולל

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.