Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

דניאל אתה שוביניסט דוחה
author: יסמין



לנשים היהודיות לא הורסים בתים ובלה בלה בלה כל זה לפלסטינאים הורסים.



אז יש לי משהו להגיד לך: לנשים פלסטינאיות גם הורסים את הבתים ובלה בלה בלה כיבוש וגם אם אישה נאנסת אז מאשימים אותה, ולהן אסור לבוא להפגנות והם הרכוש של הגברים, והן צריכות להיות בבית ולכבס ולבשל ולגדל ילדים.



הלאווי שגם אתה תוולד בתור אישה פלסטינאית לסבית בגלגול הבא, ומתי שתוציא מילה, אז יגידו לך: קודם נגמור עם הכיבוש ואז נקים פה מדינה שבה לא יהיו לך זכויות בכלל.



ולקצת פרופורציות: בגלל שהאנשים האלה מדוכאים ע"י ה"עם שלי" אז יש להם זכות להכריח אותי?! איפה זה נגמר? לפי, מה שאת אומרת אז יש להם גם זכות לאנוס אותי. ואני קודם כל מזדהה עם סבל הנשים הפלסטינאיות ורק אחר כך עם הגברים. וקודם עם הנשים הלסביות הפלסטינאיות. ולא באתי להתארח אצלם. באתי להפגין נגד הגדר. ואני לא אכנס למסגד או כנסיה כי אני לא אכנס למקום של דת כי כל אחת מהדתות שהזכרת חושבת שהאישה היא טמאה. אולי לא הבודהיסטים אבל אני לא מכירה מקדש שלהם באיזור.



ודניאל, תבלע אתה את הצפרדע בשקט. בזה שאתה אומר לי שאני צריכה להסכים ללבוש מכנסיים ארוכות, אתה טוען שיש לגיטימציה לאנשים "לתפוס בעלות" על הגוף שלי, ואני לא מוכנה בשום אופן. ואם זה היה אפשרי הייתי הולכת מההפגנה, רק שזה לא היה אפשרי. אבל לתקוע אותי במקום שאין לי איך לצאת ממנו ולהכריח אותי לעשות דברים? נדמה לי שזה נקרא אונס?

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.