Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

קרן
author: דניאל רוזנברג



על פי הטיעונים שלך, אפשר להבין כי היית מוכנה להלחם רק למען עמים שנכנסים להגדרה 'פוליטיקלי קורקטית', או פשוט רק למען כאלה שמורכבים אך ורק מלסביות שחורות.

האמת היא, שנשים אולי מדוכאות יותר מגברים בחברה הפלשתינאית, אבל ההפרש קטן הרבה יותר מזה שמתקיים בין יהודי לפלשתינאי. הנשים הפלשתינאיות לא סובלות בעיקר בגלל היותן נשים אלא קודם כל בגלל היותן פלשתינאיות (גם גברים מעוכבים במחסומים, הבעיה היא שרק נשים יולדות במחסומים). את בעצמך אמרת שכל קבוצה שסובלת ממעמד נמוך מפתחת אופי דכאני, מכאן שהשובניזם הגברי הפלשתינאי הוא לא זלזול של החזק בחלש, אלא של החלש במי שחלש יותר. אני לא רוצה שהנשים יפסיקו לסבול בחברה הפלשתינאית, אני רוצה שכל החברה תפסיק לסבול! ובהנחה שיסמין שותפה לאותם כללי מוסר שאני פועל על פיהם, היא היתה צריכה למחול על כבודה ולבלוע את הצפרדע בשקט. בינתיים היחידים שמצביעים על הבעיות בתרבות הפלשתינאית נמצאים בצד השני של הקשת הפוליטית ממני וממך, ולא עושים את זה מתוך נימוקים הומניים במיוחד.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.