Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

אתה ממש דוחה
author: יסמין



לאונן וללכת ערום זה אותו דבר? אני מפנה אותך בזאת לעשות חיפוש באינטרנט על נודיזם או נטוריזם, ולהבין שזה לא אותו דבר. בקיבוץ שגרתי בו פעם, נודיזם היה מותר, חלק מהאנשים הלכו בלילה (כי לא להשרף) ערומים או ששחו בעירום בברכה. זה לא קשור למין. לדעתך זה כן, כי אתה אידיוט. אף אחד לא אונן מול הפרצוף של אנשים. וגם עניין ה"מול הפרצוף של אנשים" הוא דבילי כי אני לא הלכתי בכוונה מול פרצוף של אנשים, הייתי שם והם יכלו לא להסתכל, אם הם לא רצו.



ראית מה זאת שלפניך כתבה, כמה נשים אתה חושב נמצאות בדיכוי מיני ושונאות את הגוף שלהן? כמעט כולן, ולא הייתי צריכה להעביר שנה עם האצבע בגרון שלי מעל האסלה כדי להבין את זה.



ונניח שאני לא נודיסטית, נניח שאני אישה רגילה שרוצה לכסות רק את הציצים והתחת והכוס שלה, לפי המוסכמה החברתית הישראלית. עדיין לאף אחד אין זכות להגיד לי מה ללבוש. אם הייתה באה משלחת תומכת משבט הזולו להפגנה, אף אחד לא היה מעיז להגיד להם משהו.



ורוב האנשים שונאים את הגוף שלהם בגלל אנשים כמוך, שחושבים שעירום קשור למין. כאילו "אם יש לך ציצים אז את אובייקט מיני ולכן תכסי אותם אחרת את אומרת שאת רוצה מין אל תיהי מחוברת לגוף שלך תחביאי אותו ותשנאי אותו, הוא טמא הוא רע הוא מגעיל אם את הולכת עם מיני את מזמינה אונס אם את מחוברת לגוף שלך ואוהבת את כל החלקים שלו באותה מידה אז את חושבת רק על מין." זה הדיכוי של כל חברה בעולם, שגם בחברה שלנו הוא קיים.



לאף אחד אין זכות להגיד לי מה ללבוש. אם היו אומרים למשהי באפריקה ללכת עם חזה חשוף כדי לא לפגוע בתושבים, והיא לא הייתה מסכימה, אז פתאום זה היה בסדר.



מבחינתי אין הבדל בין לבקש ממני להתלבש ובין לבקש ממני להתפשט.



ואתה, גם אם אתה לא יודע את זה אתה שותף ממש ממש חשוב בדיכוי המיני הזה. אתה דוגמא כמעט סטראוטיפית לגבר שוביניסטי ומגעיל.



להגיד למישהי לא ללכת עם מכנסיים קצרים בהפגנה זה כמו להגיד למישהי תורידי 15 קילו עם את רוצה לקבל את העבודה הזאת.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.