Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

על נשים אדומות ודגלים זועפים
author: רותם יניב (xxROTEMxx@yahoo.com)



ליעד יקירתי.



אני כן חושב שהנושא הזה בעייתי ,אני חושב שזה מאוד לא בסדר לשים פס על הרגשות של המארחים במיוחד בנושאים כאלה , אבל השאלה היא היכן לשים את הגבול..האם כול בקשה היא לגיטימית? האם אנחנו לא פוגעים בעצמנו ובמאבק בזה שאנחנו מפרידים בין המאבק לשחרור נשים\הומוסקסואלים לבין המאבק הפלסטינאי?



אין לי תשובה חד משמעית,אני לא חושב שיש תשובה חד משמעית,זה מאוד קשור במקום עצמו,יש מקומות מאוד מתירנים לעומת זאת יש מקומות מאוד שמרניים,זה גם קשור לאופי הפעולה,יש גם הבדל בין התארחות בכפר לבין הפגנה משותפת ,יהיה מעניין וחשוב ליצור דיון על הנושא ,דיון לא של מקללים וימנים אלא של אנשים כמונו שנמצאים בשטח ומכירים את התרבות בגובה העיניים.



לגביי הדגל האדום שכתבת שנשות גוש שלום דרשו להוריד, הדגל היה של החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין (דגל אדום עם כוכב וציור של פלסטין) של נוואף חוואתמה,מה שמעלה את השאלה ,האם הן ביקשו להוריד אותו בגלל שהאירגון מעורב ב'טרור' או בגלל שהפרוגרמה המדינית של חוואתמה לא מתאימה להשקפת גוש שלום , כך או כך,הבקשה אינה לגיטימיות .



רותם.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.