Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

אנטישמים יהודים הורסים את מדינת ישראלMonday 01 Apr 2002


author: אנטישמימדיה



אנטישמים יהודים מפרסמים מאמרי שטנה כנגד עמם הם ובהם הם מאשימים את העם היהודי באמצעות מדינת ישראל בהשמדת עם אחר. אותם אנטישמים יהודים הינם צאצאיהם של המומרים והמושמדים ויש הגורסים שהם חלק מזרע העמלק שלא הושמד כולו לפני כאלפיים שנה. הפצת התעמולה שלהם נעשית בימים אלה ממש - ימים קשים למדינתם. הם מקימים אתר אינטרנט רב שפות - מחברים חיבורים ברמת בית ספר תיכון ומטה ומפיצים אותם לכל רשת אינטרט אפשרים ומשתי סיבות : 1. סיבה כלכלית -ליצור מצב שבו כביכול יש להם רייטניג גבוה והם מאוד ליברלים ומשכילים ו - 2. שנאה עצמית תהומית לא מובנת אך קשורה מאוד לתסכולים נפשיים ומצב פסיכוטי.



מתנגדיהם גורסים כי העומדים מאחרי הפרסומים הינם בדרך כלל משולי החברה הישראלית בפרט והעולמית בכלל, הומואים לסביות וסוטים אחרים. הטענות האלה אינן מבוססות אך לאור אופי הפרסומים המועלים באתר יש להתיחס לחששות אלו בזהירות ראויה.



גורם ציוני טען כי הוא מעלה הנחה מה היה קורה אילו הצורר הנאצי היה חוזר לעולמנו - האם היה פוסח על אותם אנטישמים יהודים או שמה היה מעביר לראש הרשימה תחת ההגדרה - יהודי קטן ומסריח וגם: בוגד.



נשמח אם תפרסמו ידיעה זו.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.